Link building, dobre praktyki pozycjonowania

Jakie dobre praktyki pozycjonowania w zakresie link buildingu warto znać?

Dopasuj – zdobywaj linki w lokalizacjach które w szczególności w meta title oraz w treści są „szeroko” dopasowane do Twojego anchora (anchora linku, który chcesz zdobyć).

Nadaj moc – podlinkuj lokalizacje ze zdobytymi linkami, linkami z różnymi kombinacjami anchorów: anchora Twojego zdobytego linku meta title lokalizacji na której zdobyłeś link (z nawiązaniem do całości lub części Twojego anchora).

Nie bój się nofollow, ponieważ przy odpowiednim podlinkowaniu lokalizacji na którym znajduje się nofollow google przenosi PR dla niektórych linków (nie tylko Trust Rank) …śmiała teza? moim zdaniem już fakt!

Na czym polega linkbuilding?

Linkbuilding to proces tworzenia i pozyskiwania linków przychodzących do strony internetowej. Celem jest zwiększenie autorytetu witryny w oczach wyszukiwarek, co może prowadzić do poprawy jej pozycji w wynikach wyszukiwania i zwiększenia ruchu organicznego.

Linkbuilding polega na tworzeniu wartościowych treści i nawiązywaniu relacji z innymi witrynami, aby uzyskać linki prowadzące do strony. Linki powinny być zgodne z wytycznymi wyszukiwarek i pochodzić z wartościowych źródeł.

4.9/5 - (73 votes)
zaufali nam m.in.:
pozycjonowanie porównywarek cen
pozycjonowanie usług budowlanych
pozycjonowanie serwisu ogłoszeniowego
pozycjonowanie serwisu modowego, sklepu z odzieżą

artykuły, poradniki

w tym dziale postaramy się przybliżyć wiedzę marketingu internetowego na każdym poziomie, prosto i praktycznie.

pytania?

jeżeli zainteresował Ciebie artykuł, poradnik, zapraszamy do kontaktu z nami - omówimy temat, znajdziemy razem rozwiązania i plan dla Twojej strony www.

No Comments

zostaw komentarz

więcej na naszym blogu

wszystkie artykuły