temat: marketing treści

Maszyna do pisania z kartką

Jak content marketing wpływa na pozycjonowanie?

Content marketing, czyli inaczej marketing treści to strategia, której celem jest tworzenie oraz dystrybucja atrakcyjnych artykułów, poradników, opisów, webinarów, podcastów itd….Marketing treści służy pozyskiwaniu wartościowych linków, może wykorzystywać do tego różne narzędzia np. Social Media, blogi, newslettery itp., zachęcając przy tym użytkowników do interakcji. więcej o ,

czytaj dalej
blog, poradniki seo

Czy warto postawić na content marketing?

Content marketing to tzw. marketing treści. Co należy przez to rozumieć? Content marketing jest strategią na reklamę marki poprzez regularne tworzenie i publikowanie treści. Jakich? Takich, które są atrakcyjne i przydatne dla czytelnika. Oczywiście to nie wszystko….Nie można zapomnieć jednak i o marketingu treści, jakie można publikować na stronie internetowej firmy. Tutaj, tak jak w social mediach, szczególnie przydatne są działania real time. więcej o ,

czytaj dalej
praca przed komputerem

Copywriting – czym jest i do czego służy?

Jednak dzisiaj, gdy miejscem marketingu jest głównie Internet, treści te kierowane są głównie do internautów….Marketing treści z uwagi na to, że opiera się na tworzeniu jak najlepszej i najbardziej użytecznej treści na strony internetowe, powinien być właśnie pisany przez copywriterów. więcej o

czytaj dalej
Content marketing na Facebooku

RTM, recykling contentu… co jeszcze? Jak publikować treści na Facebooku?

Recykling contentu Marketing wirusowy na Facebooku Content marketing na Facebooku Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że marketing treści to w dzisiejszych czasach podstawa do budowania widoczności w Google. więcej o

czytaj dalej
Online marketing

Pozycjonowanie sklepu ze zdrową żywnością, jak?

Dlatego pozycjonowanie strony www sklepu ze zdrową żywnością powinno zostać wsparte content marketingiem, czyli marketingiem treści. Powinien zostać oparty na frazach long tail, czyli w praktyce kilkuwyrazowych słowach kluczowych precyzyjnie określających potrzeby klientów. więcej o

czytaj dalej