temat: reklama internetowa

szybki audyt seo

Google AdWords – zalety reklamy internetowej

Osoby, którym zależy na wyeksponowaniu własnego biznesu coraz częściej sięgają po reklamy internetowe, wśród nich jest Google Ads, dawniej znane jako Google AdWords. więcej o ,

czytaj dalej
marketing cyfrowy

Reklama internetowa dla firm – jakie możliwości reklamowe mają firmy? Jak dobrze wybrać odpowiednią reklamę dla firmy?

Ta usługa umożliwia wyświetlanie płatnych reklam w wynikach wyszukiwania oraz w sieci partnerów Google, co oznacza, że reklama znajdzie się na stronach internetowych obecnych w programie Google Adsense. więcej o ,

czytaj dalej
Sklep odzieżowy

Jak reklamować sklep z odzieżą, bielizną? Reklama sklepu z bielizną, ubraniami

Reklama dla sklepu internetowego z ubraniami Reklama dla lokalnego sklepu odzieżowego Media społecznościowe: Facebook, Instagram, Pinterest Reklama dla sklepu internetowego z ubraniami Inne działania reklamowe przyniosą największe efekty, gdy prowadzisz sklep internetowy, a inne,…Dlatego przygotowaliśmy dla ciebie kilka wskazówek, jak reklamować sklep z ubraniami, bielizną, zarówno stacjonarny, jak i internetowy. więcej o ,

czytaj dalej
wyszukiwarka Google

Pojęcia i definicje SEO – część IV

PPC Pay Per Clic to reklama internetowa oparta na zasadzie opłaty nie za wyświetlenie, lecz za pojedyncze kliknięcie przez użytkownika. Umieszczony w reklamie odnośnik przekierowuje do strony reklamodawcy. więcej o ,

czytaj dalej
Wymiana koła w samochodzie

Reklama autoserwisu, jak reklamować serwis samochodowy?

Wiele warsztatów nie ma jej wcale lub nie dba o to, co się na niej znajduje, a to duży błąd, również w kontekście reklamy internetowej. Witryna autoserwisu powinna być użyteczna dla internautów. Powinny znaleźć się na niej wyczerpująco opisane usługi, ale i cennik. więcej o ,

czytaj dalej
pieniądze w szkle

Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie?

Wśród wszystkich form reklamy internetowej pozycjonowanie stron zajmuje dość nietypową pozycję. Z jednej strony korzyści, jakie można z niego wyciągnąć, są bardzo duże. Z drugiej natomiast – pojawiają się z pewnym opóźnieniem. Co warto wiedzieć o tej formie promocji? więcej o ,

czytaj dalej
Pozycjonowanie definicje

Pozycjonowanie – definicje, które warto znać

PPC PPC, czyli pay per click, to rodzaj płatnej reklamy internetowej. Jej założeniem jest to, że reklamodawca płaci za kliknięcia, a nie wyświetlenia reklamy. Najpopularniejszym systemem reklamy PPC jest Google Ads. SEM SEM (ang. więcej o ,

czytaj dalej