Sposoby rozliczania się z agencją SEO Współpraca z agencją SEO – czy umowa to konieczność?…Rozpoczęcie współpracy z agencją SEO Budżet na działania SE Prace analityczne Raport prac, monitoring pozycji Bez umowy o pozycjonowanie i z rozliczeniem budżetu SEO – zalety i wady A może jednak umowa o SEO Sposoby rozliczania się z agencją SEO Zanim przejdziemy do właściwego tematu więcej o co to jest seo
Jakie usługi oferują agencje SEO/SEM? Czym jest SEO i SEM? Co oferują agencje SEO/SEM? Czym zajmują się agencje SEO/SEM? Dlaczego warto korzystać ze wsparcia agencji marketingu internetowego? Czym jest SEO i SEM?…zakres działań agencji SEO/SEM może być naprawdę szeroki. więcej o podstawy seo
Podcast prowadzony jest przez Dawida Medwediuka — SEO Specialist. Blogi agencji SEO Mimo rosnącej popularności audiowizualnych form przekazu, wiele osób pozostaje wiernych czytaniu. Poszukuje więc wiedzy na temat SEO w artykułach w sieci….SEO Fridays Podcast SEO Fridays to pierwszy polski podcast o tematyce SEO. Występują w nim specjaliści z branży na różnym etapie „wtajemniczenia”, zarówno uczący się juniorzy, jak i eksperci z branży. W wywiadach dzielą się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami czy nowinkami. więcej o seo podstawy
Co warto wiedzieć o SEO i SEM? Czym się między sobą różnią? Czym jest SEM? Czym jest SEO? Różnice między SEO a SEM Co wybrać – SEM czy SEO? Czym jest SEM? SEM to skrót od angielskich słów Search Engine Marketing, czyli inaczej mówiąc marketing w wyszukiwarce….To bardzo szerokie pojęcie, skupiające w sobie ogół wszystkich działań marketingowych, do których zalicza się także SEO oraz PPC (Pay Per Click). Czym jest SEO? Czym w takim razie jest SEO? więcej o seo jak zacząć
Jak więc tworzyć wartościowe teksty pod SEO? SEO copywriting – co to? Unikalność tekstów SEO Poprawność tekstów SEO Frazy kluczowe w copywritingu SEO Techniczna strona SEO copywritingu SEO copywriting – co to?…Poprawność tekstów SEO Copywriter SEO powinien zwrócić szczególną uwagę na poprawność tekstów. Chodzi tu oczywiście o znajomość gramatyki oraz ortografii, ale i zasad interpunkcji. więcej o seo narzędzia
Teksty pod SEO – dla wyszukiwarki, czy dla użytkownika? Podstawowe zasady SEO copywritingu SEO copywriting – co warto wiedzieć? Terminem copywritingu określa się proces tworzenia treści spełniających cele marketingowe….SEO copywriting to tworzenie treści wspierających pozycjonowanie stron internetowych. Na czym to polega? Co trzeba wiedzieć, aby pisać dobre teksty pod SEO? Mamy kilka wskazówek dla początkujących copywriterów. SEO copywriting – co warto wiedzieć? więcej o yoast seo
Działania z zakresu black hat SEO, które mogą stosować agencje SEO Wspomniano wcześniej, że rozliczanie się agencji za efekt, rodzi podejrzenia co do stosowania przez nią działań z zakresu black hat SEO, które w wielu przypadkach bardzo dotkliwie karane są przez Google….Mogą być klasycznym oszukiwaniem, naciąganiem klienta, jak i rozwiązaniami z zakresu black hat SEO. Na jakie działania agencyjne należy uważać? Jakie są popularne nieuczciwe praktyki agencji SEO? więcej o strategie seo
Audyt SEO – podstawowe elementy Grafiki i zdjęcia na stronie Responsywność i szybkość ładowania strony Samodzielny audyt SEO – bezpłatne narzędzia Audyt SEO – podstawowe elementy We wstępie pisaliśmy o tym, że nie musisz korzystać z płatnych narzędzi SEO, aby przeprowadzić podstawową…Samodzielny audyt SEO – bezpłatne narzędzia Jesteś gotowy na skorzystanie z narzędzi SEO? Możesz wykonać darmowy audyt SEO online m.in. przy pomocy SEOptimer oraz WooRank. Wygenerowany zostanie raport, dzięki któremu zobaczysz, co należy poprawić, a co robisz dobrze. więcej o seo bez umowy
Co to jest SEO? Optymalizacja strony internetowej Link building, content marketing, Google Ads Pozycjonowanie – samodzielnie czy z pomocą agencji? Co to jest SEO? SEO to angielski skrót Search Engine Optimization….W SEO mówi się przede wszystkim o link buildingu, czyli o „zbieraniu” linków prowadzących do serwisu. Ważne jest, aby odbywało się to w sposób naturalny. Takie linki muszą być wysokiej jakości, nie mogą pochodzić ze spamerskich stron. więcej o działania seo
SEO SEO copywriting Optymalizacja treści Fraza kluczowa Meta tagi SEO SEO to skrót od Search Engine Optimization. Jest to proces, którego celem jest poprawienie pozycji danej strony internetowej w naturalnych wynikach wyszukiwania….SEO copywriting To technika zaliczana do działań onsite. Chodzi w niej o takie tworzenie treści na strony internetowe, by zoptymalizować je pod względem SEO. więcej o seo majestic
Audyt SEO Algorytm Google Buzz marketing Content Content marketing Copywriting SEO Długi ogon Fraza Google Analytics Google AdWords Link building Optymalizacja strony PPC SEO SEM Audyt SEO Jest to analiza strony internetowej, która pozwala na wykrycie błędów….W branży SEO, jak w każdej innej, istnieją pojęcia, które nie są znane laikom. Używają ich osoby, które na co dzień pracują przy pozycjonowaniu stron lub z takich usług korzystają. Jakie więc terminy z zakresu SEO warto znać? więcej o seo praca
Analiza konkurencji, działań SEO Content marketing i duplicate content Linkowanie wewnętrzne Audyt SEO serwisów ogłoszeniowych Analiza konkurencji, działań SEO W przypadku serwisów ogłoszeniowych analiza konkurencji jest stosunkowo prosta, bo tych, które się „liczą”, jest niewiele…Jeśli więc nie planujesz stworzenia działu SEO w swojej firmie, już na tym etapie współpraca z agencją SEO może okazać się nieunikniona. Content marketing i duplicate content Content marketing rośnie w siłę i to nie bez powodu. więcej o seo copywriting
Doświadczenie agencji SEO Oferta agencji marketingu internetowego Komunikacja i raportowanie działań System rozliczeń w agencji SEO Doświadczenie agencji SEO To jedna z najważniejszych kwestii….Agencja SEO powinna to robić regularnie, by zlecający widział efekty zleconych prac. System rozliczeń w agencji SEO Jeszcze do niedawna wiele agencji SEO rozliczało się „za efekt”, niektóre z nich nadal ten system stosują. więcej o teksty seo
W artykule skupimy się na tym czym jest SEO, ale w kontekście działań marketingowych w Internecie. Co to jest marketing? Czym jest SEO? SEO a marketing internetowy Zalety marketingu internetowego Co to jest marketing?…Czym jest SEO? SEO czyli z angielskiego Search Engine Optimization to działania, które mają na celu zoptymalizowanie strony internetowej pod kątem wyszukiwarki. więcej o pozycjonowanie seo
O tym, jakie prace podejmują specjaliści SEO pisaliśmy już w innym artykule, dlatego zachęcamy do zapoznania się z nim. A czym się różni SEM od SEO? Jak już pewnie zauważyłeś SEM jest pojęciem znacznie szerszym, w zakres którego wchodzi SEO, czyli pozycjonowanie stron www….Tak więc agencja SEM zajmuje się zarówno PPC, jak i SEO, a żeby wyjaśnić różnice pomiędzy nimi, rozwiniemy, co oznaczają te skróty. Pozycjonowanie stron Co to jest SEO? To skrót od Search Engine Optimization, co oznacza pozycjonowanie strony internetowej. więcej o seo pozycjonowanie
Black Hat SEO Można się łatwo domyślić, że tutaj będzie chodziło o przeciwieństwo White Hat SEO. I rzeczywiście, Black Hat SEO obejmuje powszechnie nieakceptowane, a wręcz zakazane techniki pozycjonowania stron….Katalog stron Kanibalizacja słów kluczowych Google Bomb Web Usability White Hat SEO Black Hat SEO Wordpress UX RWD Landing page Katalog stron Jest to strona internetowa, która stanowi zbiór reklam innych stron. więcej o seo sklep
Blog SeoStation SeoStation to narzędzie SEO, które pozwala na w pełni zautomatyzowane cykliczne monitorowanie efektów pozycjonowania stron i sklepów www. Ponadto firma prowadzi swojego własnego bloga, który nazywany jest „bazą wiedzy”….Regularnie umieszczane są na nim nowe treści, które poruszają wiele aspektów pozycjonowania, w tym aktualności ze świata SEO, informacje o wydarzeniach czy comiesięczna prasówka SEO gdzie zebrane są najważniejsze informacje z branży. 3. więcej o sklep seo
Co to jest audyt SEO? Co zawiera audyt stron www? Kiedy i kto powinien zdecydować się na analizę SEO? Co to jest audyt SEO?…Kiedy i kto powinien zdecydować się na analizę SEO? Na analizę SEO można zdecydować się tak naprawdę w każdym momencie. Najczęściej robi się to jednak w trzech przypadkach. więcej o seo wordpress
On-site SEO Off-site SEO Od czego zależy pozycja strony w Google? Pozycjonowanie stron www opiera się na analizie czynników rankingowych Google. Są to elementy brane pod uwagę przez roboty wyszukiwarki podczas indeksowania, analizowania zawartości strony….On-site SEO, pozycjonowanie na stronie On-site SEO to inaczej pozycjonowanie na stronie, a więc wszystkie te działania, które można wykonać w obrębie witryny i które będą wpływać na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Co się do tego zalicza? więcej o seo agencja
I ile będzie Cię kosztować pozycjonowanie, jeśli zlecisz to agencji SEO? Pozycjonowanie sklepu internetowego – na czym polega, ile kosztuje? Modele współpracy z agencją SEO Jak sprawdzić widoczność strony w Google?…Modele współpracy z agencją SEO To, ile zapłacisz, w dużej mierze zależy od tego, jaki model współpracy z agencją SEO wybierzesz. Wyróżnia się dwa główne sposoby. Pierwszy z nich to rozliczanie się za efekty. więcej o seo
Surfer SEO Ostatnim narzędziem, o którym chcielibyśmy dziś napisać, jest Surfer SEO. Jak poprzednio, przyda ci się nie tylko do przeprowadzenia audytu, ale tak naprawdę na każdym etapie pozycjonowania strony www….Wykorzystywany jest przede wszystkim do badania linków zwrotnych, co jest niezwykle ważnym punktem każdego audytu SEO. więcej o seo co to
Dobry hosting pod SEO, czyli jaki? Jak hosting wpływa na SEO? Hosting a SEO – czy ma znaczenie? Każdy zachodzi dzisiaj w głowę, co zrobić, aby osiągnąć wysokie wyniki w SERP-ach….To wszystko finalnie ma ogromne znaczenie dla SEO. Taka strona na pewno pojawi się w rankingu Google’a i będzie się w nim pięła coraz wyżej. Czynniki rankingowe zebrane jako Web Core Vitals stają się dziś bardzo ważne dla SEO. więcej o black hat seo
BIZZIT S.A. to Mistrz Polski w pozycjonowaniu stron internetowych już w 2008 roku (oraz nagrody i wyróżnienia). Nasze 12-letnie doświadczenie w branży SEO/SEM oraz kilkunastoosobowy zespół profesjonalistów zaowocowały sukcesami w pozycjonowaniu stron internetowych liderów branży e-commerce. Tak dobre efekty dają nasze innowacyjne rozwiązania z zakresu pozycjonowania, ciągła współpraca z dużymi e-commerce, znanymi markami, ale też mniejszymi sklepami internetowymi - pozycjonowanie, setki audytów stron internetowych, reklamy Google Ads, kampanie CPC Adwords, optymalizacje SEO, konsultacje, raporty optymalizujące wydatki na pozycjonowanie i marketing sieciowy.
KRS 0000436334, NIP 954-273-99-18, REGON 243070647, Sąd Rejonowy dla Katowice, VIII Wydział Gospodarczy, Kapitał zakładowy: 111.112 PLN (opłacony w całości), copyright © 2012 BIZZIT® S.A.