Czego szukają najczęściej internauci?

Odp.: Informacji – wiarygodnych, wartościowych, pomocnych np. w rozwiązaniu jakiegoś problemu lub pomocnych w decyzji o zakupie produktu, czy usługi!

 

Co najczęściej przekazują sobie internauci?

Odp.: Użyteczne, przydatne treści, które niesione „na ustach” internautów widzi coraz szersze grono osób, zainteresowane właśnie tematyką Twojego artykułu lub poradnika.

 

Twój potencjalny klient, usatysfakcjonowany przeczytaną treścią, będzie chciał zobaczyć więcej, podążając za linkami w treści, wskazującymi na Twój serwis. Będzie chciał dowiedzieć się więcej o Twojej firmie i o tym, co jeszcze masz ciekawego w ofercie.

 

Chcesz przyciągnąć do siebie klienta?

Pokaż mu co potrafisz, jaka jest Twoja wiedza w temacie, jakim jesteś pasjonatem tego czym się zajmujesz i tego co sprzedajesz! Zbuduj zaufanie i swoją wiarygodność w świadomości Twoich klientów. Ludzie uwielbiają kupować od specjalistów i pasjonatów, ekspertów w swoich dziedzinach. I są gotowi zapłacić więcej niż u konkurencji, która nie może pochwalić się biegłością w danej materii.

 

Nie masz pewności, czy to zadziała dla Twojej branży?

To zdumiewające jakich informacji ludzie szukają w sieci. Wykorzystaj to, że wiesz więcej niż przeciętni użytkownicy Internetu. Podziel się Twoją wiedzą i doświadczeniem – daj wartość, która przyciągnie innych.

 

Jak osiągnąć taki efekt?

  1. Analizujemy o co pytają klienci w sieci w tematyce Twojej oferty. Ten etap jest kluczowy, aby poznać potrzebę i pytania potencjalnych klientów.
  2. Piszemy artykuł o optymalnym tytule i treści, aby sprostać poszukiwaniom, pytaniom lub zainteresowaniom Twojego klienta.
  3. Emitujemy tekst na Twoim lub zewnętrznym serwisie www.
  4. Pozycjonujemy i rozmawiamy o Twoim artykule w sieci.
  5. Klient łatwiej znajduje przydatną dla niego treść i częściej udostępnia ją na swoich profilach, przez komunikatory itd. dla innych osób… chwali się innym internautom, jaką wartościową treść znalazł w sieci.
  6. Przekazywana treść nawiązuje tematycznie do Twojego serwisu www, do tego, co możesz zaoferować klientowi.

 

UWAGA!
Twoja oferta musi mieć coś, co ją wyróżnia, np. cena, jakość, dobry serwis, doświadczenie sprzedawcy itp. A celem działań jest stworzenie dla Twojego klienta treści, która będzie pomocna, wartościowa, poradnikowa lub atrakcyjna informacyjnie, wokół tego czym interesuje się klient.

 

Z naszą pomocą pokażesz klientowi że znasz się na rzeczy, że masz dobry serwis, że jesteś pasjonatem tego co sprzedajesz, dasz mu wartościowe informacje, a wtedy zwiększysz szanse, że kupi on właśnie u Ciebie!

Zapytaj o ofertę działań Content Marketingu >>


pokaż innym, udostępnij:
  • Facebook
  • Google Plus
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email