blog o marketingu internetowym

twitter wyryty w drzewie w lesie

Co to jest Twitter?

Twitter (teraz X.com) to popularna platforma społecznościowa, która umożliwia użytkownikom publikowanie krótkich wiadomości tekstowych zwanych "tweetami". Każdy tweet może zawierać…
czytaj artykuł
opis produktu który konwertuje

Jak opisać produkt, aby opis produktu konwertował?

Dobry opis produktu to jeden z ważniejszych elementów, który wpływa na decyzje zakupowe klientów. Aby opis skutecznie konwertował, musi nie…
czytaj artykuł
wizualizacja zaglądania do danych konkurencji

Jak sprawdzić ruch na stronie konkurencji?

Aby poznać ruch na stronie internetowej konkurencji, można skorzystać z różnych narzędzi i technik, które dostarczają szacunkowych danych dotyczących odwiedzin,…
czytaj artykuł
agencja kreatywna w lesie

Czym się zajmuje Agencja kreatywna?

Agencja kreatywna to firma, która specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych i oryginalnych kampanii marketingowych, identyfikacji wizualnej oraz strategii komunikacji. Głównym…
czytaj artykuł
agencja brandingowa w trakcie pracy w biurze

Czym się zajmuje Agencja brandingowa?

Agencja brandingowa to firma, która specjalizuje się w budowaniu i rozwijaniu tożsamości marki. Jej głównym zadaniem jest tworzenie spójnego wizerunku,…
czytaj artykuł
video marketing w trakcie pracy

Czym się zajmuje Agencja Video marketingu?

Agencja video marketingu specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji treści wideo, które mają na celu promowanie marek, produktów lub usług.…
czytaj artykuł
cennik sklepu internetowego w prezentacji menu

Ile kosztuje stworzenie sklepu internetowego?

Koszt stworzenia sklepu internetowego zależy od wielu czynników, takich jak wybrana platforma, funkcjonalności, rozmiar sklepu oraz to, czy korzystasz z…
czytaj artykuł
FAQ w wersji Michała Anioła

FAQ: czy pytania i odpowiedzi potrafią wypozycjonować stronę?

Pytania i odpowiedzi (FAQ) mogą stanowić istotny element SEO. Dobrze opracowana sekcja FAQ nie tylko pomaga użytkownikom znaleźć odpowiedzi na…
czytaj artykuł
content is king - wersja króla plemion

Co oznacza „content is king”?

Wyrażenie „content is king” odnosi się do ogromnego znaczenia treści w marketingu internetowym, SEO oraz budowaniu obecności online. Termin ten…
czytaj artykuł
newsletter w wersji bajkowej

Co to jest Newsletter, jak dobrze wdrożyć i wykorzystywać newsletter?

Newsletter to regularnie wysyłana wiadomość e-mail, która zawiera treści informacyjne, promocyjne lub edukacyjne. Jego celem jest utrzymywanie kontaktu z subskrybentami…
czytaj artykuł
tictok w stylu zegara

Algorytm TikToka: jak działa? jak go „oszukać”?

TikTok to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych, a jej algorytm jest fundamentalnym elementem, który decyduje o tym, jakie treści trafiają…
czytaj artykuł
osCommerce jako CMS w dawnym Egipcie

Co to jest osCommerce?

osCommerce to darmowa, otwartoźródłowa platforma e-commerce, która umożliwia tworzenie i zarządzanie sklepami internetowymi. Od momentu swojego powstania w 2000 roku,…
czytaj artykuł
pozycjonowanie międzynarodowe i dalej - międzygalaktyczne

Pozycjonowanie międzynarodowe – co to jest?

Pozycjonowanie międzynarodowe, znane również jako "international SEO", to proces optymalizacji strony internetowej w celu poprawienia jej widoczności w wynikach wyszukiwania…
czytaj artykuł
romantyczna wersja CMS Sitecore

Sitecore CMS: zalety i wady

Sitecore to zaawansowany system zarządzania treścią (CMS) używany głównie przez duże przedsiębiorstwa do budowy i zarządzania skomplikowanymi witrynami internetowymi. Jest…
czytaj artykuł
strona główna strony www

Optymalizacja strony głównej pod SEO

Optymalizacja strony głównej jest podstawą dla poprawy widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google. To właśnie strona główna często jest najważniejszym…
czytaj artykuł
aktualizacja Google Opos na obrazie

Aktualizacja Opos – jak wpłynęła na wyniki wyszukiwarki Google?

Aktualizacja Opos, znana również jako Google Possum, została wprowadzona we wrześniu 2016 roku. Jej celem było dostarczenie bardziej precyzyjnych i…
czytaj artykuł
cms weebly w wersji fun

Weebly: co to za CMS, zalety i wady?

Weebly to popularny system zarządzania treścią (CMS), który umożliwia użytkownikom łatwe tworzenie stron internetowych, blogów oraz sklepów online bez konieczności…
czytaj artykuł
call to action w marketingu na ulicy

Przykłady CTA, na których warto się wzorować

Call to Action (CTA), czyli wezwanie do działania, jest jednym z najważniejszych elementów każdej strony internetowej lub kampanii marketingowej. Skutecznie…
czytaj artykuł
grupa docelowa wielopokoleniowa

Poradnik i narzędzia: Jak określić grupę docelową?

Określenie grupy docelowej to istotny krok w planowaniu działań marketingowych. Poznanie odbiorców Twojego produktu lub usługi pomaga dostosować przekaz, produkty…
czytaj artykuł
marketplace w przyszłości mix online i offline

Co to jest marketplace?

Marketplace to internetowa platforma, na której sprzedawcy i kupujący mogą spotkać się w jednym miejscu, aby zawierać transakcje. W praktyce…
czytaj artykuł