doradztwo e-commerce, consulting dla firm

podchodzimy strategicznie i praktycznie do zdefiniowanych przez klienta cel├│w, analizuj─ůc dane i aktualne miejsce projektu na tle konkurencji e-commerce

doradztwo dla firm, consulting e-commerce
doradztwo szkolenia dla sklep├│w online

Je┼╝eli trudno jest Tobie okre┼Ťli─ç cel biznesowy, potrzeby firmy lub klient├│w w kontek┼Ťcie produktu lub us┼éugi, nasi konsultanci w pierwszej kolejno┼Ťci przeprowadzaj─ů wywiad z Tob─ů, cz┼éonkami Twojego zespo┼éu. Dalej jeste┼Ťmy w stanie nazwa─ç, okre┼Ťli─ç interesuj─ůce nas wska┼║niki, kt├│re prawdopodobnie mog─ů by─ç drog─ů do sukcesu. Oczywi┼Ťcie w ca┼éej ┼Ťcie┼╝ce uwzgl─Ödniamy bud┼╝et, zagro┼╝enia, kt├│re zawsze towarzysz─ů strategii online np. trendy, konkurencja czy prawo IT.

Doradztwo i consulting e-commerce maj─ů pom├│c Tobie w strategicznym podej┼Ťciu do projektu, weryfikacji cel├│w i za┼éo┼╝e┼ä Twojego e-commerce. Doradztwo e-commerce to ju┼╝ taktyczne i cykliczne rozmowy z klientem, kt├│re systematycznie maj─ů pom├│c w obni┼╝eniu koszt├│w, zwi─Ökszeniu wydajno┼Ťci, ulepszeniu proces├│w czy zwi─Ökszeniu umiej─Ötno┼Ťci zespo┼éu, aby generowa─ç co raz wi─Ökszy zysk (ROI).

Doradztwo e-commerce dla firm jest tak┼╝e alternatyw─ů dla budowania w┼éasnego know-how, kt├│re jest kosztowne i czasoch┼éonne. Gdy potrzebujesz od czasu do czasu weryfikacji firmy zewn─Ötrznej w aspekcie wykonywanych dzia┼éa┼ä, bardziej op┼éacalne s─ů konsultacje z firm─ů, kt├│ra ma wielu klient├│w i du┼╝e do┼Ťwiadczenie w marketingu cyfrowym.

Druga strona doradztwa marketingu internetowego to spojrzenie na samego klienta, kt├│rego zachowania, ┼Ťrodowisko, przynale┼╝no┼Ť─ç do danego pokolenia, cz─Östo implikuj─ů to jak powinien wygl─ůda─ç Tw├│j produkt, us┼éuga czy po prostu oferta. Dodatkowo komunikacja z rozpoznanym wcze┼Ťniej profilem Twojego klienta, ma zasadnicze znaczenie dla efekt├│w sprzeda┼╝y, lojalno┼Ťci i rekomendacji Twoich us┼éug i produkt├│w.

Wykonuj─ůc przez lata wiele projekt├│w, uczestnicz─ůc w tworzeniu najwi─Ökszych e-commerce w Polsce, ale tak┼╝e za granic─ů, jeste┼Ťmy w stanie dobrze rozpozna─ç Twoje problemy i cele biznesowe, Twojego projektu cyfrowego, oraz podej┼Ť─ç modelowo do oceny, systematycznego doradztwa oraz wskazania mo┼╝liwych scenariuszy i rozwi─ůza┼ä.

doradztwo marketingowe, consulting dla firm

koszyk zakupowy sklepu e-commerceDla kogo doradztwo e-commerce?
Doradztwo na start, czyli platforma e-commerce
Model biznesowy a decyzje e-commerce
Audyt e-commerce
Segmentacja klient├│w e-commerce
Optymalizacja proces├│w e-commerce
Doradztwo przy integracji system├│w e-commerce

 

Dla kogo doradztwo e-commerce?

E-commerce, czyli handel elektroniczny, to dziedzina, z kt├│r─ů wi─ů┼╝e si─Ö bardzo wiele mo┼╝liwo┼Ťci, jednak aby odpowiednio kierowa─ç i zarz─ůdza─ç e-commerce, nale┼╝y zna─ç regu┼éy rz─ůdz─ůce rynkiem, skuteczne strategie i mechanizmy ich wdra┼╝ania. Nie ka┼╝dy, kto chcia┼éby spr├│bowa─ç si┼é w takim biznesie, jest ekspertem w tej dziedzinie. Dlatego warto skorzysta─ç ze wsparcia doradztwa e-commerce.

To szczeg├│lnie polecane dla tych, kt├│rzy dopiero rozpoczynaj─ů swoj─ů dzia┼éalno┼Ť─ç w bran┼╝y i w zwi─ůzku z tym brakuje im jeszcze potrzebnego do┼Ťwiadczenia, znajomo┼Ťci funkcjonowania rynku, wyczucia zachodz─ůcych w nim zmian. To zrozumia┼ée, ┼╝e aby sprawnie porusza─ç si─Ö w tej dziedzinie, niezb─Ödne jest do┼Ťwiadczenie, kt├│rego nabywa si─Ö (dopiero) z czasem. Z tego powodu warto skorzysta─ç z wiedzy, jak─ů posiadaj─ů specjali┼Ťci.

Doradztwo e-commerce to tak┼╝e oferta dla tych, kt├│rzy ju┼╝ przez jaki┼Ť czas, mo┼╝e nawet od wielu lat, dzia┼éaj─ů w bran┼╝y elektronicznego handlu (e-handel), ale nie s─ů usatysfakcjonowani wynikami. Jak zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝, widoczno┼Ť─ç, zaufanie? Aby to osi─ůgn─ů─ç, mo┼╝e by─ç potrzebne ┼Ťwie┼╝e spojrzenie i fachowe podej┼Ťcie doradc├│w e-commerce.

Jakie us┼éugi, dzia┼éania, jakiego rodzaju wsparcie mo┼╝e tutaj pom├│c? w dalszej cz─Ö┼Ťci postaramy si─Ö przybli┼╝y─ç te obszary doradztwa e-commerce:

 

Doradztwo na start, czyli platforma e-commerce

Kiedy rozpoczyna si─Ö dzia┼éalno┼Ť─ç w dziedzinie e-commerce, jedn─ů z najwa┼╝niejszych decyzji jest wyb├│r odpowiedniej platformy. To bardzo istotne, aby ju┼╝ na pocz─ůtku dobrze wybra─ç, bior─ůc pod uwag─Ö nie tylko obecne potrzeby, ale r├│wnie┼╝ staraj─ůc si─Ö przewidzie─ç, jakie b─Öd─ů one w przysz┼éo┼Ťci, czyli jak b─Öd─ů si─Ö zmienia┼éy w miar─Ö rozwoju biznesu. Platform─Ö mo┼╝na wprawdzie zmieni─ç w p├│┼║niejszym czasie, ale takie rozwi─ůzanie mo┼╝e by─ç jednak czasoch┼éonne i wi─ůza─ç si─Ö z dodatkowymi wydatkami, cz─Östo istotnymi dla bud┼╝etu. Wybieraj─ůc odpowiedni─ů platform─Ö ju┼╝ na samym pocz─ůtku, mo┼╝na oszcz─Ödzi─ç sobie w przysz┼éo┼Ťci straty czasu i dodatkowych koszt├│w.

Do┼Ťwiadczeni doradcy s─ů w stanie przedstawi─ç klientowi, jakie ma on mo┼╝liwo┼Ťci, czym poszczeg├│lne platformy si─Ö charakteryzuj─ů, jakie s─ů ich zalety i wady w odniesieniu do rodzaju prowadzonego biznesu.

 

Jest kilka czynnik├│w, kt├│re powinny by─ç wzi─Öte pod uwag─Ö przy wyborze platformy. Wa┼╝na jest integracja sklepu z hurtowniami, systemami p┼éatno┼Ťci i wysy┼éki, a tak┼╝e programem magazynowo-ksi─Ögowym. Trzeba te┼╝ zdecydowa─ç, czy wybra─ç platform─Ö, kt├│rej dostawca zapewni od razu hosting gotowego projektu.

By przy wyborze platformy podj─ů─ç dobr─ů decyzj─Ö, potrzebny jest wywiad, jak sprawdza si─Ö ona w praktyce, jak dzia┼éa z gotowymi sklepami internetowymi, zw┼éaszcza w kontek┼Ťcie potrzeb klienta. W ten spos├│b mo┼╝na pozna─ç faktyczne mo┼╝liwo┼Ťci platformy. Nale┼╝y jednak mie─ç na uwadze, ┼╝e ka┼╝dy sklep jest projektem indywidualnym. Doradztwo e-commerce pozwoli na wyb├│r odpowiedniej platformy, bior─ůc w┼éa┼Ťnie pod uwag─Ö indywidualne potrzeby danej dzia┼éalno┼Ťci.

Nie mo┼╝na przy tym oczywi┼Ťcie pomin─ů─ç kwestii koszt├│w. Ich minimalizacji mo┼╝e przys┼éu┼╝y─ç si─Ö wyb├│r taniego lub wr─Öcz darmowego rozwi─ůzania, trzeba jednak mie─ç na uwadze, ┼╝e mo┼╝e ono przesta─ç sprawdza─ç si─Ö w miar─Ö, jak biznes b─Ödzie si─Ö rozwija┼é. Warto zawczasu wzi─ů─ç to pod uwag─Ö, aby podj─ů─ç w┼éa┼Ťciw─ů decyzj─Ö.

 

Model biznesowy a decyzje e-commerce

Kluczowy dla powodzenia przedsi─Öwzi─Öcia jest te┼╝ praktycznie okre┼Ťlenie modelu biznesowego. Tu r├│wnie┼╝ doradztwo dla firm mo┼╝e okaza─ç si─Ö nieodzowne, by ustali─ç, jaki model biznesowy w danym przypadku sprawdzi si─Ö najlepiej, tzn. kto jest tak naprawd─Ö naszym klientem, kto lepiej aby nie by┼é naszym klientem przy danych za┼éo┼╝eniach, a je┼╝eli obs┼éugujemy transakcj─Ö, to kto jest realnie po obu stronach? itd..

 

kr├│tkie definicje:

Model business-to-consumer (B2C) to taki, w kt├│rym przedsi─Öbiorstwo dokonuje transakcji z prywatnym u┼╝ytkownikiem, przy czym samo jest jej inicjatorem. To najcz─Ö┼Ťciej wybierany model w przypadku sklep├│w internetowych (firma inicjuje transakcj─Ö przez wystawienie na sprzeda┼╝ produkt├│w lub us┼éug), ale nie jedyny mo┼╝liwy.

Model business-to-business (B2B) ma miejsce wtedy, gdy wchodz─ů w transakcj─Ö mi─Ödzy sob─ů dwie firmy. Mo┼╝na bowiem zdecydowa─ç si─Ö na sprzeda┼╝ produkt├│w i us┼éug nie tylko osobom prywatnym, ale tak┼╝e firmom. Kolejna mo┼╝liwo┼Ť─ç to model consumer-to-business (C2B), w kt├│rym to prywatny u┼╝ytkownik sk┼éada ofert─Ö firmom. Wreszcie mo┼╝na te┼╝ zdecydowa─ç si─Ö na model consumer-to-consumer (C2C), w kt├│rym transakcja jest realizowana pomi─Ödzy dwoma u┼╝ytkownikami prywatnymi.

 

Nie trzeba ogranicza─ç si─Ö tylko do jednego wybranego modelu biznesowego. Dla pewnych rodzaj├│w dzia┼éalno┼Ťci w obszarze e-handlu mo┼╝na zastosowa─ç r├│┼╝norodne kombinacje poszczeg├│lnych modeli. Sklep mo┼╝e dzia┼éa─ç z powodzeniem w dw├│ch, trzech czy nawet czterech z tych modeli. Trzeba jednak dok┼éadnie rozwa┼╝y─ç t─Ö kwesti─Ö, by ustali─ç, kt├│re z nich w przypadku tej konkretnej dzia┼éalno┼Ťci zdadz─ů egzamin, takie decyzje dotycz─ů cz─Östo doradztwa dla sklepu online.

 

Audyt e-commerce

W┼éa┼Ťciwy wyb├│r modelu biznesowego i platformy e-commerce to istotna rzecz dla przedsi─Öbiorc├│w, kt├│rzy zaczynaj─ů dopiero dzia┼éanie w tej bran┼╝y. Jednak us┼éugi doradztwa e-commerce skierowane s─ů r├│wnie┼╝ do tych, kt├│rzy ju┼╝ od jakiego┼Ť czasu prowadz─ů tak─ů dzia┼éalno┼Ť─ç, ale nie s─ů zadowoleni z wynik├│w. Podj─Öcie odpowiednich ┼Ťrodk├│w zaradczych mo┼╝e uratowa─ç podupadaj─ůcy biznes, poprawi─ç jego dzia┼éanie.

Podstaw─ů jest okre┼Ťlenie, co jest ┼║r├│d┼éem niepowodze┼ä. Aby podj─ů─ç odpowiednie kroki dla poprawy biznesu, nale┼╝y w pierwszej kolejno┼Ťci w┼éa┼Ťciwie zdiagnozowa─ç problem. Jest kilka warstw audytu e-commerce, kt├│rych stan nale┼╝y sprawdzi─ç i oceni─ç, mo┼╝e to w┼éa┼Ťnie w kt├│rej┼Ť z nich tkwi problem wp┼éywaj─ůcy na ca┼éo┼Ť─ç wynik├│w.

 

Sklep internetowy powinien by─ç sprawdzony pod wzgl─Ödem podej┼Ťcia do klienta, kana┼é├│w komunikacji, funkcjonalno┼Ťci, logistyki, szaty graficznej, UX, UI. Wa┼╝ny jest r├│wnie┼╝ przegl─ůd pod k─ůtem SEO i kwestii technicznych, a zatem sprawdzenie, czy strona jest widoczna w wyszukiwarkach, jak─ů zajmuje ona pozycj─Ö i czy jest dobrze dostosowana do algorytm├│w, kt├│rych one u┼╝ywaj─ů, czyli audyt serwisu, kt├│ry jest cz─Östo cz─Ö┼Ťci─ů doradztwa e-commerce dla sklep├│w internetowych.

 

Kolejn─ů istotn─ů spraw─ů jest komunikacja z klientem i wizerunek w sieci. Poza tym audyt to analiza nie tylko zleceniodawcy, ale r├│wnie┼╝ jego konkurencji i rynku, na kt├│rym dzia┼éa. Pozwala zorientowa─ç si─Ö jak wygl─ůda obecnie sytuacja i jakie obowi─ůzuj─ů trendy. Mo┼╝na przeprowadza─ç r├│wnie┼╝ audyty wydajno┼Ťci, bezpiecze┼ästwa, RODO, UX/UI, koszyka zakupowego i wiele innych.

Umiej─Ötne przeprowadzenie audytu pozwala pozyska─ç wiedz─Ö o tym, na jakich polach s─ů zaniedbania i co mo┼╝na zrobi─ç lepiej, aby podnie┼Ť─ç wyniki sprzeda┼╝y. Dzia┼éaj─ůcy w bran┼╝y e-commerce ma okazj─Ö, by pozna─ç zar├│wno mocniejsze, jak i s┼éabsze strony prowadzonego przez siebie biznesu. Dowiaduje si─Ö, co robi dobrze, a jakie dzia┼éania wymagaj─ů jeszcze poprawy. Taka wiedza umo┼╝liwia optymalizacj─Ö strategii biznesowych. Pozwala opracowa─ç plan rozwojowy. Przedsi─Öbiorca dowiaduje si─Ö, jakie dzia┼éania mo┼╝e podj─ů─ç i w jakiej kolejno┼Ťci je wdro┼╝y─ç, aby poprawi─ç sw├│j biznes.

 

Segmentacja klient├│w e-commerce

Wa┼╝n─ů praktyk─ů w bran┼╝y e-commerce jest segmentacja klient├│w. Polega ona na okre┼Ťleniu grupy docelowej i nakierowaniu na ni─ů dzia┼éa┼ä marketingowych. Dok┼éadne ustalenie, w jakiego odbiorc─Ö celuje si─Ö z ofert─ů, pozwala na spersonalizowanie jej i zwi─Ökszenie szansy na dostarczenie klientom satysfakcjonuj─ůcego produktu. Aby to zrobi─ç, trzeba przeanalizowa─ç zachowania kupuj─ůcych i na ich podstawie okre┼Ťli─ç cechy wsp├│lne tych klient├│w, kt├│rzy przynosz─ů sklepowi najwy┼╝sze zyski.

 

Analiza danych o klientach dotycz─ůcych ich zachowa┼ä pozwala odpowiedzie─ç na pytanie, co w┼éa┼Ťciwie sk┼éania ich do tego, by zostali klientami sklepu. W tym celu trzeba prze┼Ťledzi─ç, w jaki spos├│b trafiaj─ů oni na stron─Ö sklepu, jakich fraz w nim poszukuj─ů, jakie kategorie i produkty przegl─ůdaj─ů, ile razy odwiedzaj─ů stron─Ö zanim dokonaj─ů zakupu, co konkretnie dodaj─ů do koszyka, a tak┼╝e czy s─ů jakie┼Ť okoliczno┼Ťci, w kt├│rych rezygnuj─ů z zakupu. Dane te pozwalaj─ů odpowiedzie─ç na pytanie, co i w jakim stopniu przyci─ůga klient├│w. Dzi─Öki temu mo┼╝liwa jest modyfikacja strategii dzia┼éania w taki spos├│b, by zwi─Ökszy─ç ruch w sklepie.

Zwi─Ökszenie sprzeda┼╝y zale┼╝y nie tylko od ilo┼Ťci kupuj─ůcych, ale tak┼╝e od tego, co si─Ö im zaoferuje. Dlatego dla dobrego dzia┼éania biznesu e-commerce konieczna jest wiedza o tym, czego potrzebuj─ů klienci. Aby j─ů zdoby─ç, przeprowadza si─Ö analiz─Ö ich cech behawioralnych i stylu ┼╝ycia. Pozwala ona dowiedzie─ç si─Ö, czym si─Ö interesuj─ů, jakie maj─ů problemy i obawy, jak sp─Ödzaj─ů czas wolny, jakie s─ů ich przyzwyczajenia, jakie wyznaj─ů warto┼Ťci.

 

Dzia┼éania podejmowane w ramach segmentacji klient├│w skupiaj─ů si─Ö te┼╝ na prze┼Ťledzeniu ich wybor├│w zakupowych. Analizuje si─Ö, co i w jakich ilo┼Ťciach kupuj─ů, z jakich form p┼éatno┼Ťci korzystaj─ů, czy zwracaj─ů towar lub sk┼éadaj─ů reklamacje, a tak┼╝e czy p├│┼║niej wracaj─ů jeszcze na stron─Ö sklepu internetowego i dokonuj─ů ponownych zakup├│w, a je┼Ťli tak, to jakich? W ten spos├│b powstaje profil typowego klienta, okre┼Ťlaj─ůcy jego wiek, p┼ée─ç i miejsce zamieszkania, co kupuje, ile wydaje w sklepie. Dzi─Öki tym danym mo┼╝na si─Ö dowiedzie─ç, jaka grupa klient├│w przynosi najwi─Öksze dochody, i zmodyfikowa─ç ofert─Ö, aby by┼éa bardziej zach─Öcaj─ůca w┼éa┼Ťnie dla takich klient├│w.

 

Optymalizacja proces├│w e-commerce

Dzia┼éalno┼Ť─ç w bran┼╝y e-handlu obejmuje wiele r├│┼╝nych proces├│w, kt├│re musz─ů przebiega─ç sprawnie, aby zosta┼é odniesiony zamierzony skutek. Doradztwo e-commerce to pomoc w zdiagnozowaniu problem├│w wyst─Öpuj─ůcych w tych procesach i optymalizacji.

Do takich proces├│w nale┼╝y zarz─ůdzanie produktami, a tak┼╝e nazwami, kodami, atrybutami, opisami i cenami dla r├│┼╝nych kana┼é├│w dystrybucji. Nie mniej wa┼╝ne jest zarz─ůdzanie stanami magazynowymi. Obejmuje ono procesy przyj─Öcia towaru i jego sk┼éadowania, a tak┼╝e kompletacji i zwrot├│w.

Do wa┼╝nych proces├│w nale┼╝y te┼╝ zarz─ůdzanie klientami, leadami i histori─ů zam├│wie┼ä klient├│w, oraz zarz─ůdzanie p┼éatno┼Ťciami, obejmuj─ůce zar├│wno p┼éatno┼Ťci tradycyjne (przelewy zwyk┼ée), jak i natychmiastowe (transfery, portfele internetowe, p┼éatno┼Ťci typu PayPal, DotPay, PayU). Trzeba te┼╝ umiej─Ötnie sprawowa─ç kontrol─Ö nad procesami sprzeda┼╝owymi, takimi jak wyszukiwanie produkt├│w, sprawdzanie stan├│w magazynowych, cross-selling i upselling, finalizacja sprzeda┼╝y. Wreszcie istotnym procesem w bran┼╝y e-commerce jest te┼╝ zarz─ůdzanie dostawcami i elektroniczna wymiana danych mi─Ödzy nimi, takich jak zam├│wienia czy reklamacje.

 

Przy optymalizacji proces├│w trzeba przeprowadzi─ç analiz─Ö, kt├│ra wyka┼╝e, czy s─ů one potrzebne dla prawid┼éowego funkcjonowania biznesu, czy s─ů wykonywane przez odpowiednie osoby w odpowiednim miejscu, oraz czy s─ů one maksymalnie uproszczone i zautomatyzowane.

Bardzo wiele proces├│w e-commerce mo┼╝na cz─Ö┼Ťciowo lub ca┼ékowicie zautomatyzowa─ç. Dotyczy to mi─Ödzy innymi zarz─ůdzania ofert─ů sklepu. Elementy tego procesu, takie jak pobieranie asortymentu od dostawc├│w, tworzenie kartotek dla nowych produkt├│w, przypisywanie pozycji do kategorii, regu┼éy dla grup asortymentowych, a tak┼╝e pobieranie z zewn─Ötrznych baz danych zdj─Ö─ç i opis├│w, mo┼╝na podda─ç automatyzacji.

W ten spos├│b zoptymalizowa─ç mo┼╝na te┼╝ zarz─ůdzanie cenami, kt├│re bez problemu mo┼╝e odbywa─ç si─Ö r─Öcznie w przypadku niewielkich katalog├│w, kiedy jednak produkt├│w jest du┼╝o, warto zautomatyzowa─ç ten proces. Zaawansowane systemy e-commerce daj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç automatycznego pobierania cen od dostawc├│w, ustalania cen na podstawie cen zakupu i mar┼╝, tworzenia promocji i wyprzeda┼╝y, ustalania odmiennych cennik├│w w zale┼╝no┼Ťci od kana┼é├│w, z kt├│rych weszli klienci do sklepu online, przydzielania klient├│w do grup docelowych i testowania poziomu cen. Inne procesy, kt├│re mo┼╝na podda─ç automatyzacji, to merchandising, marketing, obs┼éuga zam├│wie┼ä, logistyka i obs┼éuga klienta.

 

Doradztwo przy integracji system├│w e-commerce

Kolejn─ů kwesti─ů, w kt├│rej mo┼╝e pom├│c doradztwo e-commerce, jest integracja wielu system├│w. Zwi─ůzany z handlem elektronicznym biznes sk┼éada si─Ö z wielu modu┼é├│w, kt├│re trzeba umiej─Ötnie po┼é─ůczy─ç w sprawnie dzia┼éaj─ůc─ů ca┼éo┼Ť─ç. Taka integracja obejmuje wszelkie poziomy funkcjonowania biznesu e-commerce, od dzia┼éa┼ä prowadzonych na stronie sklepu po logistyk─Ö dostaw, dotyczy to tak┼╝e wielokana┼éowo┼Ťci sprzeda┼╝y.

skonsultuj projekt, porad┼║ si─Ö w decyzjach e-commerce

szukasz rad w dalszych działaniach e-commerce, skonsultuj plan działań w internecie

w┼éa┼Ťciwe decyzje e-commerce cz─Östo wymagaj─ů wsp├│┼épracy z do┼Ťwiadczon─ů firm─ů, a niejednokrotnie weryfikacji cel├│w, za┼éo┼╝e┼ä, trend├│w lub wska┼║nik├│w na podstawie kt├│rych chcemy podj─ů─ç w┼éa┼Ťciwe decyzje.

opinie klient├│w

wszystkie
We wsp├│┼épracy z Bizzit ceni─Ö sobie szerok─ů wiedz─Ö popart─ů ogromnym do┼Ťwiadczeniem wyniesionym na przestrzeni lat zmieniaj─ůcego si─Ö Internetu. Wiem, ┼╝e opieraj─ůc si─Ö na tej wiedzy mog─Ö budowa─ç strategi─Ö na kolejne miesi─ůce rozwoju firmy.
Tomasz Muter
Co-founder Droids On Roids