reklama Google Ads

kampania Google Ads, czyli p┼éatne reklamy w wyszukiwarce Google to natychmiastowe efekty gdy chcesz zwi─Ökszy─ç ruch, zasi─Ög i widoczno┼Ť─ç strony internetowej.

reklama adwords, kampania google ads

zaufali nam m.in.:

Ju┼╝ w 2017 roku, kiedy reklama mobilna Google Ads w Polsce dopiero rozkr─Öca┼éa si─Ö, otrzymali┼Ťmy nagrod─Ö od Google za Zwyci─Östwo w wyzwaniu reklamy mobilnej Google Partners (patrz foto poni┼╝ej).

Zwyci─Özca nagrody Google Partners - reklama mobilna Google AdsStrategia naszych kampanii reklam p┼éatnych ma na celu szybkie zwi─Ökszenie ruchu strony internetowej klienta, dzia┼éania obejmuj─ů p┼éatne reklamy Google Ads (wyniki p┼éatne; kiedy┼Ť Google AdWords) w wyszukiwarce. Rozr├│┼╝niamy typy reklamy Google Ads jak: kampanie Search, Display, DSA, reklamy graficzne, reklamy spo┼éeczno┼Ťciowe oraz standardowy dla dzia┼éa┼ä remarketing PPC. Wszystkie dzia┼éania opieramy na zewn─Ötrznej analizie danych opartej o dane Google Ads API z wykorzystaniem profesjonalnych narz─Ödzi i chmur obliczeniowych.

Efekty naszej pracy pomagaj─ů osi─ůgn─ů─ç cele biznesowe, codziennie zarz─ůdzamy wieloma kontami, kampaniami oraz monitorujemy bud┼╝ety, stawki kampanii aby skutecznie zwi─Öksza─ç zwrot z inwestycji. Wyniki naszej pracy zawdzi─Öczamy wielopoziomowemu podej┼Ťciu do obs┼éugi i optymalizacji kampanii reklam, mocno opieramy si─Ö na przegl─ůdzie dzia┼éalno┼Ťci oraz analizie dotychczasowej historii konta Google Ads klienta.

Czy podoba si─Ö Tobie nasze podej┼Ťcie do reklamy w Google?
4.8/5 - (68 votes)

reklama płatna w wynikach wyszukiwania

dobry zwrot z inwestycji (ROI) to zas┼éuga m─ůdrze wydawanych pieni─Ödzy - reklama musi by─ç dobrze ustawiona, targetowana z optymalnymi formami reklamy.

ppc remarketing

zamie┼ä odwiedzaj─ůcych Twoj─ů stron─Ö internetow─ů w klient├│w, a najlepiej w lojalnych klient├│w! pomo┼╝emy Tobie przypomina─ç klientom o Twojej ofercie, sygnalizowa─ç nowo┼Ťci i zmiany w ofercie, gdy tylko wejd─ů do internetu.

kampania AdWords, Google Ads

zbuduj z nami ┼Ťwiadomo┼Ť─ç Twojej marki, oferty, produktu lub us┼éugi poprzez reklam─Ö p┼éatn─ů w Google. Opracujmy razem strategi─Ö dla realizacji wska┼║nik├│w KPI oraz cel├│w.

reklama display Google Ads (AdWords)

reklama Google typu Display (emitowana na innych stronach, remarketing) to zar├│wno szybkie pozyskanie ruchu, jak i budowanie ┼Ťwiadomo┼Ťci o Twoim produkcie, us┼éudze, marce - ustawimy optymalne kampanie Google Ads, aby zwi─Ökszy─ç konwersj─Ö i zwrot z inwestycji.

reklama video

zdobycie przewagi nad konkurencj─ů mo┼╝e zapewni─ç Tobie dobrze przygotowana reklama video i jej profesjonalna p┼éatna kampania w kana┼éach spo┼éeczno┼Ťciowych jak np. YouTube.

100+

przeprowadzonych kampanii PPC

300+

reklam w wynikach wyszukiwania

10+

opracowanych reklam video

170+

kampanii reklamowych display

120+

sukces├│w remarketingu PPC

90+

kampanii w social mediach

logo google adsOsoby prowadz─ůce w┼éasny biznes dobrze wiedz─ů, jak istotne jest pokazanie swojej dzia┼éalno┼Ťci w Internecie. Nie ogranicza si─Ö to wy┼é─ůcznie do posiadania w┼éasnej strony internetowej, na kt├│rej prezentowana b─Ödzie oferta, dochodz─ů do tego jeszcze dzia┼éania w obr─Öbie SEM, czyli marketingu w wyszukiwarkach. Poza technikami SEO, w zakres tych czynno┼Ťci wchodz─ů jeszcze reklamy p┼éatne. Co warto wiedzie─ç o Google Ads (kiedy┼Ť AdWords) i dlaczego warto si─Ö na nie zdecydowa─ç, prowadz─ůc dzia┼éalno┼Ť─ç? odpowiadamy:

Reklama Google Ads ÔÇô co to jest?
Typy kampanii reklam Google Ads
Reklamy remarketingowe, czyli remarketing Google Ads ÔÇô co to takiego?
Reklama Google Ads ÔÇô od czego zacz─ů─ç?
Reklamy Google Ads ÔÇô dla kogo?
Dlaczego warto skorzysta─ç z Google Ads?

 

Reklama Google Ads ÔÇô co to jest?

google ads, graf wiedzyGoogle Ads (dawniej znany pod nazw─ů Google AdWords) to system reklamowy, kt├│ry zadebiutowa┼é w 2000 roku. Jest to w┼éa┼Ťciwie jedyna forma promowania (odp┼éatna) swojego biznesu w wyszukiwarce Google. Internauci najcz─Ö┼Ťciej znaj─ů j─ů pod postaci─ů wy┼Ťwietlanych nad wynikami organicznymi reklam tekstowych, cho─ç to nie jest jedyna jej forma. Mo┼╝liwo┼Ťci jest znacznie wi─Öcej, co zostanie om├│wione w dalszej cz─Ö┼Ťci tekstu.

 

Typy kampanii w Google Ads

Google Ads podzieli─ç mo┼╝na na kilka rodzaj├│w. Najbardziej znane s─ů reklamy w sieci wyszukiwania, tzw. Search. Okre┼Ťlane s─ů one jako p┼éatne wyniki wyszukiwania, linki sponsorowane, p┼éatne linki, czy p┼éatne linki reklamowe. S─ů one wy┼Ťwietlane w formie reklamy tekstowej i sk┼éadaj─ů si─Ö z nag┼é├│wka, opisu, adresu URL i rozszerzenia (dodatkowe informacje).

Reklama pojawia si─Ö w wyszukiwarce po wpisaniu przez u┼╝ytkownika odpowiednich s┼é├│w kluczowych, jakie wcze┼Ťniej ustawi┼é (w du┼╝ym skr├│cie) reklamodawca. To, co charakterystyczne dla link├│w sponsorowanych, to forma p┼éatno┼Ťci. Oparta jest ona na modelu PPC, czyli Pay Per Click. Oznacza to, ┼╝e osoby, kt├│re zdecyduj─ů si─Ö na zainwestowanie w reklam─Ö w Google, nie p┼éac─ů za same jej wy┼Ťwietlenia, a ponosz─ů koszty dopiero w momencie, gdy internauta kliknie link sponsorowany i przejdzie na stron─Ö klienta. Google Ads charakteryzuj─ů si─Ö r├│wnie┼╝ spor─ů elastyczno┼Ťci─ů w zakresie ustawie┼ä. Reklama mo┼╝e by─ç targetowana na konkretne cechy lub zachowania os├│b, np. mieszkaj─ůcych w wybranym regionie. Mo┼╝liwe jest r├│wnie┼╝ ustawienie wy┼Ťwietle┼ä w wybrane dni tygodnia lub nawet godziny. W dodatku takie linki sponsorowane trafiaj─ů do os├│b, kt├│re faktycznie s─ů zainteresowane dan─ů bran┼╝─ů, a to za spraw─ů r├│┼╝nego stopnia dopasowania s┼é├│w kluczowych.

 

wynik google ads wyszukiwarkaP┼éatne linki reklamowe mog─ů by─ç wy┼Ťwietlane nie tylko w samej wyszukiwarce Google. Mo┼╝liwe jest r├│wnie┼╝ prezentowanie ich u partner├│w sieci wyszukiwania, tzw. Display, czyli na stronach wsp├│┼épracuj─ůcych w ramach projektu Google Adsense - zarabiaj─ůcych na prezentowaniu reklam Google AdSense kupionych przez innych u┼╝ytkownik├│w przez Google Ads.

 

Kolejnym rodzajem jest kampania w sieci reklamowej. Dzia┼éania te okre┼Ťlane s─ů r├│wnie┼╝ jako GDN, czyli Google Display Network. Reklamy s─ů wy┼Ťwietlane przez serwisy nale┼╝─ůce do Google, g┼é├│wnie chodzi o Gmail i YouTube, ale i partner├│w zewn─Ötrznych. M├│wi─ůc o reklamach w sieci GDN, wymienia si─Ö reklamy elastyczne, graficzne, anga┼╝uj─ůce i te wy┼Ťwietlane w poczcie Gmail. Tego typu kampanie wyr├│┼╝niaj─ů si─Ö du┼╝ym zasi─Ögiem. Wiele os├│b decyduje si─Ö na nie, kiedy zale┼╝y im na zbudowaniu rozpoznawalno┼Ťci marki. W dodatku mo┼╝na je w ogromnym stopniu dopasowa─ç, np. by skierowane by┼éy do os├│b o wybranych zainteresowaniach.

 

Reklama w Internecie to tak┼╝e kampanie produktowe. U┼╝ywa si─Ö dla nich r├│wnie┼╝ takich okre┼Ťle┼ä jak reklamy produktowe, PLA (Product Listing Ads) czy GMC (Google Merchant Center). Skierowane s─ů one g┼é├│wnie do os├│b, kt├│re prowadz─ů sklepy internetowe. Takie reklamy wy┼Ťwietlaj─ů si─Ö na podobnej zasadzie co reklamy tekstowe. U┼╝ytkownicy poszukuj─ůcy konkretnego produktu w sieci uzyskuj─ů w wynikach wyszukiwania reklamy, kt├│re odpowiadaj─ů ich zapytaniu. S─ů one uzupe┼énione o zdj─Öcie produktu, nazw─Ö, opis, adres sklepu i cen─Ö. Reklamy produktowe wy┼Ťwietlaj─ů si─Ö nie tylko w wynikach wyszukiwania. Mo┼╝na je zauwa┼╝y─ç r├│wnie┼╝ na stronach serwis├│w partnerskich Google. Je┼╝eli chodzi o ustawienia kampanii produktowych, w ich przypadku nie trzeba r─Öcznie dobiera─ç s┼é├│w kluczowych. S─ů one generowane w spos├│b automatyczny, dzieje si─Ö to na podstawie przes┼éanego pliku produktowego (Feed) do GMC. Na podstawie zawartych w nim tre┼Ťci, tworzone s─ů s┼éowa kluczowe.

 

Google Ads to r├│wnie┼╝ reklamy aplikacji. Zawieraj─ů one tzw. call to action, promuj─ů pobieranie okre┼Ťlonej aplikacji. Tego typu reklamy wy┼Ťwietlane s─ů w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej oraz w aplikacjach.

 

reklama video youtubeKolejnym rodzajem kampanii s─ů reklamy wideo. Wy┼Ťwietlane s─ů one w serwisie YouTube i dost─Öpne s─ů w kilku formach. Wyr├│┼╝nia si─Ö reklamy displayowe widoczne po prawej stronie przegl─ůdarki, nak┼éadki reklamowe w dolnej cz─Ö┼Ťci okna filmu, reklamy wideo mo┼╝liwe do pomini─Öcia po 5 sekundach, reklamy wideo niemo┼╝liwe do pomini─Öcia (mog─ů pojawia─ç si─Ö przed, w trakcie lub po filmie), reklamy w przerywnikach oraz karty sponsorowane (przewa┼╝nie s─ů powi─ůzane z tre┼Ťci─ů filmu). Kampanie wideo rozliczane s─ů w oparciu o model CPV, czyli Cost Per View.

 

Reklamy remarketingowe, czyli remarketing Google Ads ÔÇô co to takiego?

W kontek┼Ťcie Google Ads m├│wi si─Ö r├│wnie┼╝ o reklamach remarketingowych. G┼é├│wnym celem remarketingu jest odzyskanie klient├│w, kt├│rzy byli na stronie klienta, ale nic nie kupili. Z tego wzgl─Ödu, kampanie te skierowane s─ů g┼é├│wnie do os├│b, kt├│re prowadz─ů sklepy internetowe, chc─ů zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ lub ilo┼Ť─ç zapyta┼ä albo wzmocni─ç widoczno┼Ť─ç swojej marki w Internecie. Remarketing mo┼╝e pom├│c w nak┼éonieniu, da─ç drug─ů szans─Ö przez ponowne zach─Öcenie internauty do zakupu. Za pomoc─ů dobrze przeprowadzonych kampanii remarketingowych szacuje si─Ö, ┼╝e mo┼╝na odzyska─ç ponad po┼éow─Ö "porzuconych koszyk├│w", wi─Öc jest o co walczy─ç.

reklama display remarketingReklamy re-marketing-owe najcz─Ö┼Ťciej pojawiaj─ů si─Ö w formie tekstowej lub graficznej. Dzia┼éaj─ů one na zasadzie przypominania internaucie o danym produkcie, kt├│ry chcia┼é kupi─ç lub ogl─ůda┼é. Najcz─Ö┼Ťciej wy┼Ťwietlane s─ů w wynikach wyszukiwania, ale i na stronach, kt├│re nale┼╝─ů do sieci reklamowej Google. Dobrze zaplanowana kampania remarketingowa zak┼éada wytypowanie u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy korzystali ju┼╝ ze strony klienta, dopasowanie do nich spersonalizowanych reklam i utworzenie specjalnych ofert. Poza klasycznym remarketingiem wyr├│┼╝nia si─Ö jeszcze remarketing dynamiczny (cechuje si─Ö bardzo wysokim spersonalizowaniem) oraz Remarketing Customer Match (skierowany do klient├│w posiadaj─ůcych du┼╝e bazy mailingowe). Ponadto m├│wi si─Ö jeszcze o remarketingu wideo, kt├│rego reklamy wy┼Ťwietlane s─ů u┼╝ytkownikom, kt├│rzy weszli w interakcj─Ö z filmami klienta lub z kana┼éem na YouTube.

Prawdopodobie┼ästwo sfinalizowania porzuconych koszyk├│w to nie jest jedyna zaleta remarketingu. Poprzez tak─ů form─Ö reklamy, mo┼╝na zach─Öci─ç u┼╝ytkownik├│w do kolejnych zakup├│w. Ma┼éo tego, remarketing jest te┼╝ pomocny w budowaniu ┼Ťwiadomo┼Ťci marki. Du┼╝─ů zalet─ů jest r├│wnie┼╝ natychmiastowy efekt. Reklamy pojawiaj─ů si─Ö zaraz po uruchomieniu kampanii. ┼üatwo te┼╝ dopasowa─ç reklamy i zmierzy─ç ich efektywno┼Ť─ç. Plusem jest r├│wnie┼╝ system rozlicze┼ä w formie CPC, czyli op┼éata jest naliczana dopiero wtedy, kiedy internauta kliknie w reklam─Ö. Remarketing w Google zwi─Öksza warto┼Ťciowy ruch na stronie, daje wi─Öksze mo┼╝liwo┼Ťci sprzeda┼╝y produkt├│w i przyczynia si─Ö do budowania pozytywnej relacji z klientem.

 

Reklama Google Ads ÔÇô od czego zacz─ů─ç?

Google Ads jest w┼éa┼Ťciwie dla ka┼╝dego, dla ka┼╝dej strony. Niekt├│rzy podejmuj─ů decyzj─Ö o samodzielnym prowadzeniu kampanii, inni korzystaj─ů z do┼Ťwiadczonych agencji marketingowych. Prawid┼éowe zaplanowanie reklam w Google i tym samym wi─Öksza ich skuteczno┼Ť─ç wymaga jednak posiadania ogromnej wiedzy, nie tylko z zakresu obs┼éugi panelu Google Ads, ale te┼╝ narz─Ödzi analitycznych, np. do planowania s┼é├│w kluczowych, optymalizacji kampanii reklamowych. Chc─ůc samodzielnie zajmowa─ç si─Ö kampaniami, trzeba wi─Öc liczy─ç si─Ö z tym, ┼╝e mo┼╝liwe b─Ödzie pope┼énianie b┼é─Öd├│w, a efekty wcale nie b─Öd─ů natychmiastowe, ma┼éo tego, prawdopodobnie nie wyci─ůgniemy te┼╝ w┼éa┼Ťciwych wniosk├│w. Wi─Öksz─ů skuteczno┼Ť─ç mog─ů zapewni─ç specjali┼Ťci, kt├│rzy posiadaj─ů udokumentowane do┼Ťwiadczenie do przeprowadzania kampanii Google Ads (dowodem jest badge Google Ads widoczny na naszej stronie - Google Partner).

Decyduj─ůc si─Ö na samodzielne ustawianie reklam w Google, warto pami─Öta─ç o kilku kwestiach. Przede wszystkim nale┼╝y ustali─ç cel reklamy w wyszukiwarce. Mo┼╝e to by─ç sprzeda┼╝, zdobycie potencjalnych klient├│w lub zwi─Ökszenie ruchu na stronie. Kolejnym krokiem jest wybranie w┼éa┼Ťciwych s┼é├│w kluczowych, co dla laik├│w mo┼╝e na pocz─ůtku stanowi─ç problem. Warto w tym celu korzysta─ç z Planera S┼é├│w Kluczowych. Niezb─Ödne jest tak┼╝e zadbanie o wygl─ůd, u┼╝yteczno┼Ť─ç, czytelno┼Ť─ç, UX i call-action strony docelowej, do kt├│rej b─Ödzie kierowa┼éa reklama. Najwa┼╝niejsze, by internauta chcia┼é zosta─ç na niej d┼éu┼╝ej. Istotny jest przy tym czas ┼éadowania strony. Im d┼éu┼╝ej b─Ödzie si─Ö ona ÔÇ×wgrywa┼éa", tym gorzej. Internauci musz─ů dosta─ç informacje, kt├│rych szukaj─ů, niemal natychmiast, w przeciwnym razie wyjd─ů/opuszcz─ů stron─Ö i przejd─ů do konkurencji. Ogromne znaczenie ma r├│wnie┼╝ tre┼Ť─ç reklamy. Warto przygotowa─ç kilka wersji i wybra─ç t─Ö najlepsz─ů, przeprowadzaj─ůc np. testy A/B. Nale┼╝y przy tym pami─Öta─ç o ograniczeniach w ilo┼Ťci znak├│w. Tekst reklamy ma by─ç konkretny, ale i zach─Öcaj─ůcy do skorzystania z oferty. Wezwania call to action w przypadku reklam Google Ads bardzo wp┼éywaj─ů na wy┼╝sz─ů konwersj─Ö.

 

Reklamy Google Ads ÔÇô dla kogo?

Reklamy w Google skierowane s─ů g┼é├│wnie do os├│b, kt├│re chc─ů uzyska─ç szybki efekt, a przy tym trafi─ç do konkretnej grupy odbiorc├│w. W por├│wnaniu do pozycjonowania strony (SEO), kt├│re te┼╝ jest niezb─Ödne, reklama p┼éatna jest o wiele szybsza w efektach. Google Ads jest r├│wnie┼╝ dla os├│b, kt├│rym zale┼╝y na elastycznej kampanii, takiej, kt├│r─ů w ka┼╝dym momencie b─Ödzie mo┼╝na zmieni─ç i dopasowa─ç j─ů to ewoluuj─ůcej oferty klienta. Najcz─Ö┼Ťciej z Google Ads korzystaj─ů w┼éa┼Ťciciele sklep├│w internetowych, jest to jeden ze sposob├│w, dzi─Öki kt├│remu mo┼╝na faktycznie zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ na stronie.

Google Ads to tak┼╝e dobry spos├│b na reklam─Ö biznes├│w, kt├│re s─ů sezonowe. Mowa o takich us┼éugach, kt├│re s─ů popularne w okre┼Ťlonym czasie w ci─ůgu roku. W├│wczas nie ma potrzeby op┼éacania reklam przez ca┼éy rok, a jedynie wtedy, kiedy jest najwi─Öksze zainteresowanie konkretnymi us┼éugami lub mo┼╝liwa jest realizacja (np. "instruktor narciarstwa" wymaga ┼Ťniegu).

Reklama w Google sprzyja wprowadzaniu na rynek nowych produkt├│w i us┼éug. Dzi─Öki niej mo┼╝na skupi─ç si─Ö jedynie na innowacyjnej ofercie i dotrze─ç z ni─ů do zainteresowanej grupy odbiorc├│w. To tak┼╝e zwi─Öksza widoczno┼Ť─ç w Internecie, na czym ka┼╝demu klientowi przecie┼╝ zale┼╝y.

 

Dlaczego warto skorzysta─ç z Google Ads?

Google Ads ma wiele zalet. Jak ju┼╝ zosta┼éo wspomniane, w┼Ťr├│d nich wymienia si─Ö niemal natychmiastowe efekty. Po ustawieniu w odpowiedni spos├│b kampanii, ta zaczyna ju┼╝ dzia┼éa─ç. Do┼Ťwiadczonemu specjali┼Ťcie wystarczy czasami kilkadziesi─ůt minut, by ju┼╝ m├│c obserwowa─ç pierwsze rezultaty. Bardzo szybko firma mo┼╝e znale┼║─ç si─Ö w najpopularniejszej na ca┼éym ┼Ťwiecie wyszukiwarce.

Dla wielu os├│b zalet─ů Google Ads jest r├│wnie┼╝ pe┼éna kontrola nad kampaniami. Klienci sami ustalaj─ů bud┼╝et i czas trwania kampanii. W┼éa┼Ťciwie w ka┼╝dej chwili mo┼╝na j─ů wy┼é─ůczy─ç i w┼é─ůczy─ç od nowa. Tu pojawia si─Ö kolejna korzy┼Ť─ç reklam w wyszukiwarce - chodzi o mo┼╝liwo┼Ť─ç modyfikacji, je┼Ťli wida─ç, ┼╝e aktualne ustawienia nie daj─ů zadowalaj─ůcych rezultat├│w. Zalet─ů jest r├│wnie┼╝ sam spos├│b p┼éatno┼Ťci za kampanie reklamowe. Nie trzeba od razu ponosi─ç koszt├│w, a dopiero w momencie, kiedy uzyskany zostanie zak┼éadany efekt, np. klikni─Öcie w reklam─Ö.

Google Ads pozwala r├│wnie┼╝ na precyzyjne kierowanie reklamami. Dzi─Öki temu klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç dotarcia ze swoj─ů ofert─ů do grupy zainteresowanych os├│b, co z kolei pr─Ödzej prze┼éo┼╝y si─Ö np. na sprzeda┼╝. Kampaniami Google Ads mo┼╝na kierowa─ç behawioralnie (skupiaj─ůc si─Ö na konkretnych zainteresowaniach, zachowaniach, wyszukiwanych frazach, remarketingu), kontekstowo (bior─ůc pod uwag─Ö konkretne s┼éowa kluczowe lub tematy stron) oraz automatycznie (przy pomocy Machine Learning Google lub dynamicznie przez dopasowanie tzw. DSA).

Google Ads to tak┼╝e dost─Öpno┼Ť─ç do r├│┼╝nego rodzaju reklamy. W gr─Ö wchodz─ů nie tylko reklamy tekstowe, ale r├│wnie┼╝ omawiane powy┼╝ej formy graficzne czy produktowe. Za ich pomoc─ů ┼éatwiej dotrze─ç do u┼╝ytkownik├│w w konkretnych bran┼╝ach, np. do os├│b zainteresowanych zakupami w sklepie internetowym.

Zalet─ů reklam w Google jest r├│wnie┼╝ to, ┼╝e s─ů one skierowane zar├│wno do os├│b prowadz─ůcych biznesy lokalne, jak i globalne. Z powodzeniem mo┼╝na ustawi─ç kampanie reklamowe maj─ůce dotrze─ç do u┼╝ytkownik├│w zamieszkuj─ůcych konkretny region, jak i do internaut├│w na terenie ca┼éego kraju lub nawet wielu pa┼ästw. To sprawia, ┼╝e tak naprawd─Ö ka┼╝da osoba, kt├│ra chce dotrze─ç ze swoj─ů ofert─ů do potencjalnych klient├│w przez Internet, ma na to realne szanse.

kampania Google Ads dla Twojej strony

porozmawiajmy o uruchomieniu kampanii reklamy Google Ads (AdWords) aby zwi─Ökszy─ç ruch na Twojej stronie

skontaktuj si─Ö z nami, aby szybko zwi─Ökszy─ç ruch na Twojej stronie internetowej poprzez kampanie cpc Google Ads w wyszukiwarce Google.

dowiedz si─Ö: co to jest i ile kosztuje reklama Google, kampania wynik├│w p┼éatnych Google Ads, AdWords? jak dzia┼éaj─ů reklamy w Google, jak uruchomi─ç p┼éatne reklamy w wyszukiwarce Google?

opinie klient├│w

wszystkie
"Pozycjonowanie i optymalizacja strony z usługami tłumaczeń to dla naszego biura tłumaczeń ważny, dodatkowy kanał pozyskiwania klientów, dziękujemy za efekty!"
Daniel Korcz, CEO Biuro Tłumaczeń Best Text, tłumacz specjalistyczny
Daniel Korcz
CEO Biuro Tłumaczeń Best Text, tłumacz specjalistyczny