blog o marketingu internetowym

specjalista public relations

Czym się zajmuje Agencja PR?

Co to jest PR? PR (Public Relations) to działania mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki, firmy lub osoby w…
czytaj artykuł
facebook pixel machający flagą z logiem Meta

Co to jest Meta Piksel, Facebook Pixel?

Meta Piksel, wcześniej znany jako Facebook Pixel, to narzędzie analityczne oferowane przez firmę Meta (dawniej Facebook), które pozwala na śledzenie…
czytaj artykuł
crawl budget jako ilość paliwa

Co to jest crawl budget?

Crawl budget to pojęcie związane z indeksowaniem stron internetowych przez roboty wyszukiwarek, takie jak Googlebot. Określa ono liczbę stron, które…
czytaj artykuł
koszt reklamy google ads

Ile kosztuje reklama w Google? Za co i ile się płaci w Google Ads?

Koszt reklamy w Google Ads zależy od wielu czynników, takich jak konkurencja w branży, wybrane słowa kluczowe, jakość kampanii i…
czytaj artykuł
oferta sprzedażowa z super opisem

Jak stworzyć ofertę sprzedażową, która przyciąga?

Zrozum potrzeby swojej grupy docelowej Przed stworzeniem oferty sprzedażowej ważne jest dokładne poznanie oczekiwań, problemów i pragnień Twojej grupy docelowej.…
czytaj artykuł
header 302 w żartobliwej sytuacji

Co to jest status, header 302?

Definicja statusu 302 Status 302, znany również jako HTTP 302 Found, to kod odpowiedzi HTTP, który oznacza tymczasowe przekierowanie. Serwer…
czytaj artykuł
pogo-sticking czyli zła strona i powrót do wyszukiwania

Co to jest pogo-sticking?

Pogo-sticking to termin związany z zachowaniem użytkowników w wyszukiwarkach internetowych. Oznacza sytuację, w której użytkownik szybko wraca do wyników wyszukiwania…
czytaj artykuł
spotkanie omawiające open source

Sklep na open source – zalety i wady

Oprogramowanie open source to popularny wybór dla właścicieli sklepów internetowych, którzy szukają elastycznych i skalowalnych rozwiązań. Platformy takie jak WooCommerce,…
czytaj artykuł
umowa o pozycjonowanie strony

Co powinna zawierać umowa o pozycjonowanie strony?

Umowa o pozycjonowanie strony internetowej to dokument, który reguluje zasady współpracy pomiędzy klientem a agencją SEO lub freelancerem. Powinna być…
czytaj artykuł
inkluzywny UX i zadowolenia internauty

Co to jest Inkluzywny UX, jaka idea?

Inkluzywny UX (User Experience) to podejście do projektowania, które uwzględnia potrzeby, ograniczenia i różnorodność wszystkich użytkowników, niezależnie od ich wieku,…
czytaj artykuł
google discover

Co to jest Google Discover?

Google Discover to funkcja oferowana przez Google, która dostarcza użytkownikom spersonalizowane treści na podstawie ich zainteresowań, aktywności online oraz preferencji…
czytaj artykuł
bot internetowy jako robot

Co to jest bot?

Bot to program komputerowy zaprojektowany do automatycznego wykonywania określonych zadań w internecie. Boty mogą działać na różnych platformach, takich jak…
czytaj artykuł
strona na mobile

Responsywna strona a pozycjonowanie?

Responsywność strony internetowej, czyli jej zdolność do dostosowywania się do różnych urządzeń i rozdzielczości ekranu, ma ogromny wpływ na pozycjonowanie…
czytaj artykuł
strefy DNS

Co to jest DNS, z czego się składa, jak ustawiać?

DNS (Domain Name System) to system odpowiedzialny za zamianę czytelnych dla ludzi nazw domenowych (np. www.przykład.pl) na adresy IP (np.…
czytaj artykuł
cache strony www

Co to jest pamięć podręczna strony internetowej?

Pamięć podręczna strony internetowej, znana także jako cache, to mechanizm przechowywania danych stron internetowych na urządzeniu użytkownika lub serwerze. Dzięki…
czytaj artykuł
pin-terest

Co to jest Pinterest?

Pinterest to platforma społecznościowa służąca do odkrywania, kolekcjonowania i organizowania pomysłów wizualnych. Użytkownicy mogą tworzyć wirtualne tablice tematyczne, na których…
czytaj artykuł
reklama szkoły językowej online

Jak reklamować szkołę językową, naukę języków w internecie?

Reklamowanie szkoły językowej w internecie to skuteczny sposób na dotarcie do potencjalnych uczniów i budowanie wizerunku eksperta w nauczaniu języków…
czytaj artykuł
reklama natywna w treści

Co to jest reklama natywna i dlaczego warto ją stosować?

Reklama natywna to rodzaj promocji, która w naturalny sposób wpasowuje się w otoczenie treści, w których jest prezentowana. Dzięki temu…
czytaj artykuł
evergreen content

Co to jest „evergreen content” ?

Evergreen content, czyli treść wiecznie zielona, to rodzaj materiałów, które pozostają aktualne i wartościowe przez długi czas. W odróżnieniu od…
czytaj artykuł
black hat seo jako osoba

Co to jest Black Hat SEO?

Black Hat SEO to praktyki optymalizacji stron internetowych, które naruszają wytyczne wyszukiwarek, takich jak Google, w celu osiągnięcia lepszych pozycji…
czytaj artykuł