blog o marketingu internetowym

social media

Co to jest social media marketing?

Co to jest social media marketing? Social media marketing to działania marketingowe prowadzone za pośrednictwem platform społecznościowych, takich jak Facebook,…
czytaj artykuł
alt text - tekst alternatywny

Co to jest tekst alternatywny, tzw. alt text?

Co to jest tekst alternatywny? Tekst alternatywny, często nazywany "alt text", to krótki opis obrazu umieszczany w kodzie HTML strony…
czytaj artykuł
reklama facebook ads

Skuteczne kampanie Facebook Ads – czyli jakie?

Skuteczne kampanie Facebook Ads – czyli jakie? Kampanie Facebook Ads to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na dotarcie do potencjalnych…
czytaj artykuł
narzędzia internetowe

10 działań, którymi wypromujesz firmę w internecie!

Skuteczne działania promujące firmę w internecie Promowanie firmy w internecie to ważny krok do zwiększenia jej widoczności i przyciągnięcia nowych…
czytaj artykuł
rekrutacja na pracę copywritera

Oferta pracy: Specjalista ds. Treści (Copywriter)

Jesteś miłośnikiem słów i świetnie czujesz się w świecie liter? Szukasz miejsca, gdzie twoja kreatywność będzie miała szansę na rozwój?…
czytaj artykuł
ceny sklepów internetowych i ich pozycjonowania

Cennik pozycjonowania sklepu, strony www – przykłady, od czego zależy cena?

Cennik pozycjonowania sklepu internetowego Cennik pozycjonowania sklepu internetowego może znacząco się różnić w zależności od różnych czynników. Przy wycenie brane…
czytaj artykuł
widget na stronie internetowej

Co to jest widget?

Co to jest widget? Widget to niewielka aplikacja lub element interfejsu użytkownika, który jest umieszczony na stronie internetowej lub w…
czytaj artykuł
najpopularniejsi polscy Youtuberzy - ranking top10

Najpopularniejsi polscy Youtuberzy – ranking TOP 10

Najpopularniejsi polscy Youtuberzy - ranking TOP 10 YouTube w Polsce cieszy się ogromną popularnością, a wielu twórców zdobyło milionowe grono…
czytaj artykuł
robot przedstawiający marketera AI marketingu

AI Marketing: co to jest, narzędzia, jak wykorzystywać i przykłady?

Co to jest AI marketing? AI marketing to zastosowanie sztucznej inteligencji w procesach marketingowych, aby zwiększyć efektywność i personalizację działań…
czytaj artykuł
osoba wpisująca kod weryfikujący google

Co to jest kod weryfikacyjny Google, kiedy i jak go użyć?

Co to jest kod weryfikacyjny Google? Kod weryfikacyjny Google to unikalny sześciocyfrowy kod, który Google wysyła użytkownikom w celu potwierdzenia…
czytaj artykuł
input w formie prompt do gptchat

Jak pisać dobre prompty ChatGPT? przykłady

Jak pisać dobre prompty ChatGPT? Pisanie dobrych promptów dla ChatGPT to sztuka, która polega na formułowaniu jasnych, precyzyjnych pytań lub…
czytaj artykuł
co to jest ban?

Co to jest ban?

Co to jest ban? Ban to kara nakładana na użytkownika lub stronę internetową przez administratorów danej platformy, serwisu, forum czy…
czytaj artykuł
co to jest konwersja?

Co to jest konwersja?

Co to jest konwersja? Konwersja to pojęcie używane w marketingu internetowym, które odnosi się do momentu, kiedy użytkownik wykonuje na…
czytaj artykuł
co to jest SEO?

Co to jest SEO, co oznacza SEO?

Co to jest SEO? SEO, czyli Search Engine Optimization, to proces optymalizacji strony internetowej w celu uzyskania lepszych pozycji w…
czytaj artykuł
koszt reklamy google ads

Jak dobrze zaplanować koszty reklamy internetowej?

1. Określenie celów reklamowych Zacznij od jasno zdefiniowanych celów reklamowych. Czy chcesz zwiększyć świadomość marki, generować leady, czy może bezpośrednio…
czytaj artykuł
darmowe linki

9 sposobów na darmowe linkowanie

Tworzenie wartościowych treści Jednym z najskuteczniejszych sposobów na zdobycie darmowych linków jest tworzenie wartościowych, unikalnych treści. Gdy tworzysz interesujące artykuły,…
czytaj artykuł
makieta strony internetowej

Makieta strony internetowej – jakie znaczenie ma dla projektowania SXO?

Rola makiety strony internetowej Makieta strony internetowej, zwana również wireframe, jest kluczowym narzędziem w procesie projektowania stron. To wizualne przedstawienie…
czytaj artykuł
krzycząca reklama graficzna

Reklama graficzna: co zrobić aby była skuteczniejsza?

Zdefiniowanie celu reklamy Pierwszym krokiem jest jasne określenie celu reklamy. Czy chcesz zwiększyć świadomość marki, zachęcić do kliknięcia, czy może…
czytaj artykuł
wielki analityka na spotkaniu w firmie

Analityka internetowa: jak wdrożyć ją w firmie?

1. Zdefiniowanie celów biznesowych Przed rozpoczęciem wdrażania analityki internetowej, ważne jest zdefiniowanie celów biznesowych. Określ, co chcesz osiągnąć dzięki analizie…
czytaj artykuł
thank you page - podziękowanie płatności w sklepie internetowym

Optymalizacja procesu zakupu w sklepie internetowym: od „dodaj do koszyka” do „thank you page”

Efektywna optymalizacja procesu zakupu w sklepie internetowym to nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także poprawa ogólnej satysfakcji klientów. Sprawnie zaprojektowany…
czytaj artykuł