blog o marketingu internetowym

analiza SWOT w ecommerce

Analiza SWOT w e-commerce

Na czym polega analiza SWOT w sklepie internetowym Analiza SWOT to narzędzie służące do oceny pozycji firmy na rynku poprzez…
czytaj artykuł
snippet bait

Snippet Bait: co to jest?

Technika przyciągania fragmentów z wyszukiwarki Snippet Bait to technika tworzenia treści zoptymalizowanej w taki sposób, aby Google częściej wybierało ją…
czytaj artykuł
chatbot

Co to jest chatbot?

Jak działa chatbot i do czego służy Chatbot to program komputerowy zaprojektowany do prowadzenia rozmów z użytkownikiem – najczęściej w…
czytaj artykuł
marketing mobilny

Co to jest marketing mobilny?

Definicja i istota marketingu mobilnego Marketing mobilny to działania promocyjne prowadzone z myślą o użytkownikach korzystających z urządzeń przenośnych –…
czytaj artykuł
earned media

Earned media: co to jest? przykłady

Na czym polega earned media w marketingu internetowym Earned media, czyli tzw. media pozyskane, to forma promocji, która powstaje dzięki…
czytaj artykuł
dostępność strony

Europejski Akt o Dostępności (EAA) a wpływ na pozycjonowanie strony?

Dlaczego dostępność cyfrowa wpływa na widoczność w wyszukiwarkach Choć Europejski Akt o Dostępności (EAA) powstał z myślą o użytkownikach z…
czytaj artykuł
dostępność strony dla niedowidzących

Europejski Akt o Dostępności (EAA) a tworzenie strony www?

Czym jest Europejski Akt o Dostępności (EAA) Europejski Akt o Dostępności to rozporządzenie wprowadzone przez Unię Europejską, którego celem jest…
czytaj artykuł
GSC: różnice weryfikacji domeny

Google Search Console weryfikacja: Domain vs URL Prefix, jakie różnice?

Dlaczego warto zweryfikować stronę w Google Search Console Google Search Console to jedno z najważniejszych narzędzi wspierających widoczność strony w…
czytaj artykuł
wykładowca na uczelni

Jak reklamować uczelnie?

Dlaczego reklama uczelni wyższej jest tak istotna? W dobie rosnącej konkurencji i niżu demograficznego uczelnie muszą aktywnie promować swoją ofertę.…
czytaj artykuł
aktualizacja google

Co to jest aktualizacja algorytmu Google?

Co to jest aktualizacja algorytmu Google? Aktualizacja algorytmu Google to zmiana w sposobie, w jaki wyszukiwarka ocenia i porządkuje strony…
czytaj artykuł
luksusowy optyk

Jak reklamować luksusowe oprawki do okularów? Na co zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu salonu optycznego?

Dlaczego reklama luksusowych oprawek wymaga innego podejścia? Luksusowe oprawki do okularów to produkt z wyższej półki, który klienci kupują nie…
czytaj artykuł
dron na łące AI

Przykłady zastosowania sztucznej inteligencji

Co to jest sztuczna inteligencja i gdzie znajduje zastosowanie? Sztuczna inteligencja (AI) to technologia, która pozwala komputerom i systemom uczyć…
czytaj artykuł
dekarz

Jak wygląda reklama firmy dekarskiej?

Dlaczego warto reklamować firmę dekarską? Usługi dekarskie należą do inwestycji planowanych z wyprzedzeniem, często opartych na poleceniach, ale coraz częściej…
czytaj artykuł
producent opon samochodowych

Jak reklamować producenta opon samochodowych?

Dlaczego reklama producenta opon wymaga przemyślanej strategii? Opony to produkt techniczny, sezonowy i związany z bezpieczeństwem. Klienci oczekują rzetelnych informacji,…
czytaj artykuł
reklama złota

Jak reklamować złoto?

Dlaczego reklama złota wymaga szczególnego podejścia? Złoto to produkt o wysokiej wartości i emocjonalnym znaczeniu – traktowane jako inwestycja, prezent,…
czytaj artykuł
tagi utm

Co to są tagi UTM oraz jak stosować? przykłady

Co to są tagi UTM? Tagi UTM (Urchin Tracking Module) to dodatkowe parametry dodawane do adresu URL, które pozwalają śledzić…
czytaj artykuł
impreza kulturalna

Jak reklamować imprezy kulturalne?

Dlaczego reklama wydarzeń kulturalnych jest istotna? Imprezy kulturalne – koncerty, wystawy, spektakle, festiwale – potrzebują widowni. Dobra promocja pozwala przyciągnąć…
czytaj artykuł
google mapa

Co to są Mapy Google?

Czym są Mapy Google? Mapy Google to bezpłatna usługa mapowa i nawigacyjna oferowana przez Google, która umożliwia użytkownikom przeglądanie map,…
czytaj artykuł
suplementy diety

Jak reklamować suplementy diety?

Dlaczego reklama suplementów diety wymaga szczególnego podejścia? Reklama suplementów diety podlega ścisłym przepisom prawa, a jednocześnie działa w konkurencyjnej branży,…
czytaj artykuł
pop-up

Co to jest pop-up?

Co to jest pop-up? Pop-up to element wyświetlany automatycznie na stronie internetowej, który pojawia się nad jej treścią – najczęściej…
czytaj artykuł