3 miejsce – Mistrzostwa Polski w pozycjonowaniu stron 2013
- 30 lipca 2013
- link building, pozycjonowanie strony, wydarzenia seo/sem
Specjalista SEO firmy Bizzit, drugim Wicemistrzem Polski w Pozycjonowaniu stron 2013 !
Miło nam poinformować, że w zakończonych (po 5-letniej przerwie) Mistrzostwach Polski w pozycjonowaniu stron, firma BIZZIT S.A. zajeła 3-cie miejsce w zawodach.
Zawody trwały 3 miesiące, techniki które stosowaliśmy, opierały się mocno na Content Marketingu oraz dobrych praktykach pozycjonowania, przyniosły duże efekty w drugiej połowie zawodów.
Pomimo późnego startu w zawodach, spółka zajęła, w efektownym stylu, w końcówce zawodów, 3 miejsce ! kto wie co działoby się gdyby zawody potrwały miesiąc dłużej 😉
Hasłem zawodów było: w$p1erajmy hosp1cja, które miało na celu zwrócić uwagę na problemy hospicjów, a zwłaszcza na małych pacjentów hospicjów.
Całą nagrodę pieniężną przekazaliśmy na Hospicjum Cordis, a BIZZIT „dorzucił” drugie tyle, w związku z czym kwota ponad 3000 zł ! została przekazana przelewem na konto hospicjum, za co otrzymaliśmy podziękowania pisemne od kierownictwa – dziękujemy i dalej informujemy wszystkich aby odpisywać 1% na Hospicjum CORDIS.
Sponsorem głównym zawodów, był aktualny Mistrz Polski z 2008 roku – BIZZIT S.A. (czyli także nasza firma), która gratuluje wszystkim uczestnikom zawodów!
Jak wygrać zawody w pozycjonowaniu stron?
Aby wygrać zawody w pozycjonowaniu stron, należy przestrzegać następujących wytycznych:
- Zrozumienie wytycznych wyszukiwarek: Należy znać i stosować się do wytycznych Google dotyczących pozycjonowania stron.
- Analiza konkurencji: Należy dokładnie zbadać strony konkurentów i znaleźć sposoby na uzyskanie przewagi nad nimi.
- Optymalizacja strony: Strona musi być odpowiednio zoptymalizowana pod kątem słów kluczowych i dobrych praktyk SEO.
- Tworzenie wartościowych treści: Witryna powinna zawierać wartościowe treści, które będą interesujące dla użytkowników i będą umożliwiać pozyskiwanie linków z innych stron.
- Linkbuilding: Należy pozyskiwać wartościowe linki przychodzące do strony, aby zwiększyć jej autorytet w oczach wyszukiwarek.
- Monitorowanie i analiza: Należy monitorować i analizować swoje działania SEO, aby móc wprowadzać korekty i ulepszenia w celu uzyskania jak najlepszych wyników.
- Cierpliwość i konsekwencja: Pozycjonowanie stron to długotrwały proces, który wymaga cierpliwości i konsekwencji. Należy być cierpliwym i konsekwentnym w dążeniu do celu.
artykuły, poradniki
w tym dziale postaramy się przybliżyć wiedzę marketingu internetowego na każdym poziomie, prosto i praktycznie.
pytania?
jeżeli zainteresował Ciebie artykuł, poradnik, zapraszamy do kontaktu z nami - omówimy temat, znajdziemy razem rozwiązania i plan dla Twojej strony www.