blog o marketingu internetowym

wtyczki google chrome

Wtyczki Google Chrome, które pomogą Ci w SEO i biznesie

Najlepsze wtyczki Google Chrome wspierające SEO i biznes Google Chrome oferuje wiele wtyczek, które pomagają w analizie stron internetowych, optymalizacji…
czytaj artykuł
google merchant center

Co to jest Google Merchant Center?

Jak działa Google Merchant Center? Google Merchant Center to platforma, która pozwala sprzedawcom internetowym przesyłać informacje o swoich produktach do…
czytaj artykuł
renderowanie strony

Renderowanie w tworzeniu stron – co to jest?

Jak działa renderowanie w tworzeniu stron? Renderowanie to proces przekształcania kodu strony internetowej (HTML, CSS, JavaScript) w wizualnie czytelny i…
czytaj artykuł
przeglądarka internetowa

Co to jest przeglądarka internetowa?

Jak działa przeglądarka internetowa? Przeglądarka internetowa to aplikacja umożliwiająca użytkownikom przeglądanie stron internetowych. Odpowiada za pobieranie, interpretowanie i wyświetlanie treści…
czytaj artykuł
sesja internetowa

Co to jest sesja?

Co to jest sesja? Sesja to mechanizm wykorzystywany w informatyce do przechowywania informacji o użytkowniku w trakcie jego aktywności na…
czytaj artykuł
woocommerce

WooCommerce: co to jest? jak wdrożyć, ustawić?

Co to jest WooCommerce? WooCommerce to wtyczka e-commerce dla WordPressa, umożliwiająca przekształcenie strony internetowej w pełnoprawny sklep online. Dzięki WooCommerce…
czytaj artykuł
FAQ pytania i odpowiedzi

Co to jest FAQ?

FAQ (Frequently Asked Questions) to sekcja na stronie internetowej zawierająca odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania użytkowników. Jest to sposób na…
czytaj artykuł
landing page local seo

Landing page w pozycjonowaniu lokalnym – jak dobrze wykonać?

Jak stworzyć skuteczny landing page w pozycjonowaniu lokalnym? Landing page to strona docelowa stworzona w celu zwiększenia konwersji i poprawy…
czytaj artykuł
ahrefs

Ahrefs: jak używać do analityki i optymalizacji strony?

Jak używać Ahrefs do analityki i optymalizacji strony? Ahrefs to jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi do analizy SEO, które pomaga…
czytaj artykuł
numer IP

Co to jest adres IP?

Adres IP (Internet Protocol) to unikalny numer (np.:  196.44.298.09) przypisany do urządzenia podłączonego do sieci internetowej. Służy do identyfikacji urządzeń…
czytaj artykuł
google grants

Google Ad Grants: co to jest i dla kogo?

Co to jest Google Ad Grants? Google Ad Grants to program Google, który oferuje organizacjom non-profit darmowy budżet reklamowy w…
czytaj artykuł
crawler internetowy

Co to jest crawler?

Crawler, znany również jako bot indeksujący lub robot wyszukiwarek, to program komputerowy, który automatycznie przeszukuje strony internetowe, analizuje ich zawartość…
czytaj artykuł
9 porad SEO

6 sprawdzonych porad, jak pozycjonować nową stronę

Pozycjonowanie nowej strony internetowej to proces, który wymaga strategii i systematyczności. Oto sześć skutecznych metod, które pomogą zwiększyć widoczność strony…
czytaj artykuł
pasek nawigacji

Co to jest pasek adresu?

Pasek adresu to element przeglądarki internetowej, w którym użytkownik wpisuje adres URL strony internetowej, do której chce uzyskać dostęp. Umożliwia…
czytaj artykuł
CTA buy now

Skuteczne CTA, które zwiększy konwersję – propozycje, przykłady

Call to Action (CTA) to ważny element każdej strony internetowej, który skłania użytkowników do wykonania określonej akcji. Dobrze zaprojektowane CTA…
czytaj artykuł
kobiety które warto śledzić w internecie

Kobiety, które warto śledzić w polskim internecie?

Kobiety, które warto śledzić w polskim internecie Polski internet obfituje w inspirujące kobiety, które wpływają na różne dziedziny – od…
czytaj artykuł
live chat

Live chat w sklepie internetowym – co to jest, jak dobrze wdrożyć?

Live chat to narzędzie umożliwiające bezpośrednią komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Dzięki niemu użytkownicy sklepu internetowego mogą szybko uzyskać…
czytaj artykuł
profil firmy w google

Profil firmy w Google: czy płatny? jak go dobrze uzupełnić?

Profil firmy w Google (Google Business Profile) to darmowe narzędzie umożliwiające firmom wyświetlanie informacji w wynikach wyszukiwania oraz w Mapach…
czytaj artykuł
localo - narzędzie seo - pozycjonowanie lokalne

Co to jest Localo?

Localo to narzędzie wspierające pozycjonowanie lokalne firm w Google. Umożliwia analizę widoczności profilu firmy w wynikach wyszukiwania, optymalizację Google Business…
czytaj artykuł
owned media

Owned media: co to jest? przykłady w Polsce i na świecie

Co to jest owned media? Owned media to kanały komunikacji, które są w pełni kontrolowane przez daną markę lub firmę.…
czytaj artykuł