pozycjonowanie sklepu z ekologiczną żywnością

Jak pozycjonować sklep ze zdrową żywnością, np. Bionica?

Bionica – sklep zajmujący się sprzedażą ekologicznej żywności, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i w internecie.

Jak pozycjonować sklep ze zdrową żywnością, odpowiadamy?

strategia SEOopis
Słowa kluczoweWybór odpowiednich słów kluczowych to podstawa strategii SEO. Słowa kluczowe powinny odzwierciedlać typy produktów oferowanych przez Bionica. Przykładowe frazy mogą obejmować „ekologiczne produkty spożywcze”, „zdrowa żywność”, „produkty bio”, „żywność bezglutenowa”, „żywność bez laktozy”, „eko sklep” itp.
Optymalizacja lokalnaJeżeli Bionica posiada sklepy stacjonarne, warto zainwestować w lokalne SEO. Pozycjonowanie lokalne pomaga klientom znaleźć sklepy w ich okolicy. Profil Google My Business jest kluczowy dla tego elementu strategii. Ludzie często szukają „lokalnej żywności organicznej” lub podobnych fraz, aby znaleźć produkty w swoim obszarze.
Content marketingBlog mógłby zawierać artykuły o zdrowym odżywianiu, przepisy kulinarne wykorzystujące produkty oferowane przez Bionica, oraz informacje o zaletach ekologicznej żywności, ale nie tylko, warto napisać także artykuły o właściwościach zdrowotnych konkretnych produktów, np. „Właściwości oleju z ostropestu, w czym może pomóc?”.
Google AdsStwórz kampanie na wyświetlenia w sieci handlowej, produkty Bionica pojawiłyby się, gdyby ktoś szukał „ekologicznego mleka sojowego”. Dynamiczne reklamy produktów mogą być dobrym rozwiązaniem,, jeśli ktoś przeglądał zdrowe przekąski na stronie Bionica, ponieważ dynamiczna reklama może pokazać mu te same przekąski, gdy przegląda inne strony internetowe.
Link buildingNapisz i opublikuj artykuły na temat zdrowego odżywiania, korzyści z jedzenia ekologicznej żywności i publikuj je na popularnych blogach o zdrowym odżywianiu, ekologicznym stylu życia itp. Bionica może opublikować artykuł na temat „Korzyści z jedzenia ekologicznej żywności”, gdzie umieszczone zostanie linkowanie do strony WWW.
Optymalizacja stron produktówKażda strona produktu powinna być zoptymalizowana pod kątem konkretnego słowa kluczowego. Opisy powinny być szczegółowe i zawierać informacje o korzyściach zdrowotnych, składnikach i sposobie produkcji.

Masz pytania co do pozycjonowania „zdrowej żywności”? Skontaktuj się!

Co mówią o nas klienci?

zobacz wszystkie opinie
“Internet się zmienia a Bizzit zawsze z wyprzedzeniem wie, w którym kierunku. Jak oni to robią nie mam pojęcia. Wiem jednak, że współpracujemy od lat i zawsze jesteśmy z tej współpracy zadowoleni.”
dr Radosław Urban, biolog, zoolog
Radosław Urban
LOXIA