pozycjonowanie sklepu z obuwiem

Jak pozycjonować sklep z obuwiem, np. eObuwie?

Eobuwie.pl to największy sklep internetowy z obuwiem i akcesoriami do butów, a zarazem największy e-commerce w branży odzieżowej w Polsce oraz lider branży dzięki takim innowacyjnym rozwiązaniom jak eSize.me

Jak pozycjonować sklep internetowy z obuwiem, tłumaczymy:

strategia SEOopis
Badanie Słów KluczowychPrzeprowadź dogłębne badanie słów kluczowych uwzględniając nazwy marek, typy obuwia i sezonowość. Przykładowe słowa kluczowe mogą obejmować nazwy marek, typy obuwia (np. „buty sportowe”, „sandały damskie”), a także pojęcia związane z sezonem (np. „buty zimowe”, „sandały letnie”).
Optymalizacja On-PageOptymalizuj tytuły stron, opisy meta, tagi nagłówków i treści stron, w tym opisy produktów i tagi alt dla zdjęć. Przykładowe alty do zdjęć obuwia marki Nike mogą brzmieć „Damskie buty sportowe Nike Air Max 270”.
Linkowanie WewnętrzneStwórz strategię linkowania wewnętrznego między stronami na eobuwie.pl. Możesz linkować do popularnych marek obuwia z innych stron sklepu, co pomoże wzmocnić strony tych marek w wynikach wyszukiwania, aby wzmocnić strony marek w wynikach wyszukiwania.
Optymalizacja Dla Lokalnej WyszukiwarkiJeżeli eobuwie.pl posiada sklepy stacjonarne, optymalizuj strony pod kątem lokalnej wyszukiwarki, używaj fraz, jak np. „sklep obuwniczy w Warszawie”, „buty Katowice”.
Optymalizacja stron produktowychW opisie produktu uwzględnij podstawowe informacje, jak rozmiar, kolor i materiał, ale też cechy specyficzne dla obuwia, jak rodzaj podeszwy, system amortyzacji. Oprócz podstawowych filtrów, takich jak rozmiar i kolor, uwzględnij także specjalne filtry, np. według rodzaju obuwia (np. buty sportowe, buty formalne, sandały itp.), sezonu, okazji czy typu obuwia (np. sneakersy, botki, klapki itp.).
Content MarketingProwadź blog o tematyce związanej z obuwiem i modą, twórz wartościowe treści, które przyciągną więcej odwiedzających. Artykuły mogą obejmować poradniki na temat wyboru obuwia, prezentacje najnowszych trendów, a nawet wywiady z projektantami.
Analiza KonkurencjiSprawdź, jak konkurencja promuje swoje produkty i usługi w internecie. Zwróć uwagę na reklamy Google Ads, kampanie remarketingowe, treści blogowe, e-maile marketingowe itp. Zidentyfikuj, jakie kanały marketingowe są wykorzystywane przez konkurentów i jakie są ich przewagi w tym obszarze.

Inne działania jak pozycjonowanie fraz komercyjnych typu „buty”, „sklep z obuwiem”, „buty adidas” to już duże i agresywne pole walki, na którym liczy się nie tylko doświadczenie, ale też różne metody growth hacking seo – zapraszamy do rozmowy!

 

Co mówią o nas klienci?

zobacz wszystkie opinie
"Po kilku latach współpracy, wielu zrealizowanych celach w SEO/SEM można śmiało powiedzieć, że sukces projektów, które miałem przyjemność tworzyć i rozwijać, jest większy dzięki Bizzit"
Marcin Chwalik, founder CENEO, co-owner Domodi, CEO Homebook
Marcin Chwalik
Founder, Ceneo.pl / Director Strategy and Business Development, Allegro Group / Co-owner Domodi.pl, CEO Homebook.pl / Co-owner Stileo, Homelook