pozycjonowanie oferty studiów

Jak pozycjonować uczelnię, np. Uniwersytet Wrocławki?

Uniwersytet Wrocławski to jeden z największych uniwersytetów w Polsce.

Jak pozycjonować uczelnię wyższą, np. Uniwersytet Wrocławski, proponujemy:

strategia SEO opis
Badanie słów kluczowych Zidentyfikuj kluczowe terminy związane z Uniwersytetem Wrocławskim, które potencjalni studenci mogą wpisywać w wyszukiwarce, niech to będą frazy związane z nazwą uczelni, nazwami kierunków studiów, wydarzeniami naukowymi, jak np. „kierunki studiów na Uniwersytecie Wrocławskim”, „badania naukowe Uniwersytetu Wrocławskiego”.
Lokalne SEO Wykorzystaj lokalne słowa kluczowe, takie jak „uczelnie we Wrocławiu” lub „edukacja wyższa we Wrocławiu”, oraz umieść na stronie informacje o lokalizacji uczelni, w tym nazwę miasta, adres i dane kontaktowe.
Struktura witryny i linkowanie wewnętrzne Zorganizuj informacje o programach studiów, wydziałach, badaniach naukowych i innych aspektach uczelni w sposób, który ułatwia nawigację. Stosuj linkowanie wewnętrzne, aby łączyć powiązane treści i ułatwić studentom przemieszczanie się po stronie. Przykładowo, na stronie programu studiów powinny znaleźć się linki do odpowiednich wydziałów, przedmiotów lub innych istotnych informacji.
Tworzenie wartościowych treści Publikuj regularnie wartościowe treści na stronie uczelni, takie jak artykuły, blogi, badania, wywiady z wykładowcami i studentami. Te treści powinny być interesujące dla potencjalnych studentów i innych odwiedzających, a jednocześnie związane z ofertą Uniwersytetu Wrocławskiego.
Budowa linków zwrotnych Współpraca z innymi instytucjami edukacyjnymi, partnerami, mediami i lokalnymi społecznościami w celu uzyskania wartościowych linków zwrotnych do strony uczelni. Uniwersytet Wrocławski wraz z innymi instytucjami, może zorganizować konferencje, seminaria, warsztaty i wydarzenia naukowe, informacje o nich będą linkowały do strony UWr.
Optymalizacja metaopisów Przy tworzeniu meta opisów i tytułów warto uwzględnić popularne słowa kluczowe związane z obszarem działalności Uniwersytetu Wrocławskiego, takie jak „nauka”, „badania naukowe”, „studia”, „kierunki studiów”, „kursy”, „profesorowie” itp.
Responsywność strony Upewnienie się, że strona Uniwersytetu Wrocławskiego jest responsywna i dostosowana do różnych urządzeń, takich jak komputery, smartfony i tablety. Ważne jest, aby kategorie takie jak oferta edukacyjna, wydziały, badania naukowe, studenckie organizacje i informacje o rekrutacji były jasno widoczne i łatwo dostępne.

…powyższe punkty, to tylko szybki podział działań jakie można wykonać dla strony uczelni lub szkoły, aby zwiększyć widoczność oferty studiów czy kursów w internecie, masz pytania? Zachęcamy do kontaktu.

Co mówią o nas klienci?

zobacz wszystkie opinie
"Mieliśmy problem z pomysłem na stronę naszego Centrum. Dzięki współpracy z Bizzit problem został szybko i sprawnie rozwiązany. Strona jest nowoczesna i oparta na nowoczesnych zasadach pozycjonowania. Zawsze chętnie polecę współpracę z Bizzit."
Prof. dr hab. n. med. Jarosław Barski
Jarosław Barski
Prof. dr hab. n. med., Kierownik Centrum Medycyny Doświadczalnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego