
Bionica
Bionica – sklep zajmujący się sprzedażą ekologicznej żywności, zarówno w sklepach naziemnych jak i w internecie.
Konkurencją dla sklepu ze zdrową żywnością Bionica w działaniach w sieci, jakimi są kampanie Google Ads (AdWords) czy pozycjonowanie stron, są:
- Ekogram
- Naturalniezdrowe.pl
- Bezgluten.pl
- Biolada
- Cosdlazdrowia.pl
- Biosklep.com.pl
Pozycjonowanie sklepu ze zdrową żywnością to przede wszystkim wiedza i analityka SEO/SEM z zakresu zdrowia, żywienia, diety… samo określenie podstawowych fraz typu „zdrowa żywność”, „eko sklep”, „zdrowe jedzenie” jest infantylne analitycznie, a przez to nieoptymalne finansowo, jeżeli nie jesteśmy dużym sklepem z szeroką ofertą ze zdrową żywnością.
Co kryje się za wspomnianą analityką fraz pozycjonowania dla optymalnego (pod kątem finansowym) budowania ruchu na sklepie internetowym?
Odpowiedź to: wyszukiwanie kontekstu, prawdziwego powodu wyszukiwania danego produktu lub powiązanie produktu ze sklepu z szerszym życzeniem kupującego. Przykład? Olej z ostropestu, który wg źródeł jest jedynym naturalnym środkiem spożywczym, który regeneruje wątrobę, można powiązać z frazami dotyczącymi szukania przez kupującego powodów bólu wątroby, dolegliwości i kłucia na wysokości wątroby… czyli dobrym copywritingiem (poradnik na blogu sklepu lub opis na karcie produktu) wspierać pozycjonowanie oferty sklepu na o wiele więcej fraz niż bezpośrednia nazwa oferowanego produktu, zwiększając szanse na większą sprzedaż w sklepie online.
Inne działania jak marketing szeptany, reklama w Google Ads czy monitorowanie rozmów w sieci w temacie zdrowej żywności to oczywiście standardy SEO/SEM, ale ich odpowiednie wyważenie, celność dzięki doświadczeniu agencji SEO to często powód sukcesu sklepu internetowego, jego większej sprzedaży i dalszego rozwoju w internecie.
Masz pytania co do pozycjonowania „zdrowej żywności”? skontaktuj się!
Co mówią o nas klienci?
zobacz wszystkie opinie