pozycjonowanie budowlanego sklepu

Brico Marche

Brico Marche to duży, popularny sklep (także sklep internetowy) o tematyce Dom i Ogród. Znajdziesz tam sprzęt i materiały do budowy, remontu i aranżacji Twojego domu, mieszkania.

Konkurencją w sieci dla sklepu budowlanego Bricomarche w działalności dotyczącej reklamy w internecie, m.in: pozycjonowanie stron www, Google Ads etc. jest:

  • Bricoman
  • OBI
  • Castorama
  • Leroy Merlin
  • Mrówka PSB
  • Stuk-puk.pl
  • leroymerlin.pl

 

Pozycjonowanie sklepów internetowych o tematyce Dom i Ogród, Budowa i Remont, Wnętrze… to często tysiące produktów, wiele kategorii na stronie, dużo treści z opisami produktów i list kategorii, czyli marketing internetowy w różnych aspektach i na często dużej ilości danych.

Jak sobie poradzić z pozycjonowaniem sklepu internetowego o tak szerokiej tematyce?

Przede wszystkim rozpocząć od audytu strony oraz w dalszej części optymalizacji kodu sklepu internetowego. Mimo poniesionych kosztów na audyt a w szczególności na wdrożenie poprawek SEO, prace te zaoszczędzą nam pieniądze w dalszej części pozycjonowania, ponieważ inwestycja w SEO przy sprawniejszym sklepie internetowym, będzie efektywniejsza finansowo.

Kolejny etap to analiza fraz w sklepie online, które względnie małym nakładem prac mogą dać większą sprzedaż w niedługim okresie czasu. Dzięki takiemu podejściu „SEO quick wins”, mamy szansę na organiczne budowanie ruchu na stronie, wzrost sprzedaży, a tym samym możemy szybciej reinwestować zarobione pieniądze na sklepie internetowym w kolejne frazy, za którymi prawdopodobnie kryje się sprzedaż.

Powyższe dwa etapy to tylko początek drogi w pozycjonowaniu sklepu internetowego, oczywiście strategia (długofalowe działania, fundamentalne podejście, SEO..) oraz taktyka (checklisty, cykliczne poprawki, procesy, reagowanie, interakcja, CPC..) to wiele działów marketingu internetowego, dlatego warto dobierać dobrze środki dla realizacji celów, aby oczekiwanie na dobre efekty było w sensownym czasie i inwestycji.

Jesteś zainteresowana/y tematem pozycjonowania sklepu online, zapraszamy do rozmowy!

Co mówią o nas klienci?

zobacz wszystkie opinie
"Bizzit to nie tylko jedna z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce, ale także ludzie, którzy przewidują trendy w internecie, reagując na nowe zmiany i politykę wyszukiwarki Google, stanowią istny performance pozycjonowania stron przez doświadczenie i wyciąganie wniosków w ciągłej pracy z liderami ecommerce."
Founder/CEO TravelPlanet, Sprzedajemy.pl
Tomasz Moroz
Founder/CEO TravelPlanet, Sprzedajemy.pl