pozycjonowanie porównywarek cen

Jak pozycjonować porównywarkę cen, np. Ceneo?

Ceneo.pl to największa w Polsce porównywarka cen oraz drugi co do wielkości e-commerce w Polsce. Ceneo nie tylko pozwala porównać cenę produktu ale także kupić go bezpośrednio w Ceneo.pl dzięki wirtualnemu koszykowi i opcji Kup Teraz.

Jak pozycjonować porównywarkę cen, odpowiadamy:

Sugerowana strategia SEO Opis
Badanie słów kluczowych Znajdź słowa kluczowe, które są najbardziej odpowiednie dla produktów i usług, które porównujesz. To mogą być nazwy produktów, marki, kategorie produktów, a także frazy związane z porównywaniem cen i zakupami online.
Optymalizacja na stronie Każda strona produktu powinna być zoptymalizowana pod kątem konkretnych słów kluczowych. Na przykład, jeśli porównujesz telewizory, upewnij się, że odpowiednie słowa kluczowe („porównanie telewizorów”, „najlepsze telewizory”, „ceny telewizorów”) pojawiają się w tytule strony, w metadeskrypcji, w nagłówkach i treści.
Tworzenie wartościowych treści Stwórz blog lub sekcję z poradnikami, gdzie będziesz publikować treści związane z produktami, które porównujesz. Na przykład, poradniki dotyczące wyboru telewizora, artykuły o nowych trendach w technologii, recenzje popularnych produktów itp.
Link Building Uzyskaj linki z innych stron związanych z produktami, które porównujesz. Na przykład, strony producentów, blogi technologiczne, fora dyskusyjne itp. Możesz to osiągnąć, tworząc wartościowe treści, które inni chcą linkować, lub poprzez nawiązywanie współpracy z innymi stronami w branży.
Ulepszanie UX (User Experience) Porównywarki cen często mają wiele produktów i informacji na jednej stronie. Upewnij się, że Twoja strona jest łatwa do nawigacji, posiada wyszukiwarkę, filtry i kategorie produktów, a także jest responsywna i ładowała się szybko.
Schema Markup Wykorzystaj Schema Markup (strukturalne dane), aby pomóc wyszukiwarkom zrozumieć zawartość Twojej strony. Na przykład, możesz użyć Schema Markup dla Produktów, Opinii i Oceny, aby wyszczególnić cechy produktu, ceny, recenzje i oceny.

…o czymś zapomnieliśmy? a może ta dawka informacji przydała się i chcesz spróbować współpracy z nami? Zapraszamy 🙂

Co mówią o nas klienci?

zobacz wszystkie opinie
"Jak zamykam oczy i myślę o SEO widzę bizzit. Agencja która od lat w wielu projektach udowodniła mi że nie ma rzeczy niemożliwych. Od audytu po optymalizacje a na szeptanym mrk skończywszy. Zawsze wyciągali mnie do TOP3  na kluczowe frazy. Więc polecam z czystym sercem. Bizzit to pasja, wiedza i doświadczenie. Partner w biznesie must have."
Zaremba Rafał, CEO OEX 4Shops, Rawlplug, AB S.A.
Rafał Zaremba
CEO OEX 4Shops, Rawlplug E-commerce Director, AB S.A.