pozycjonowanie biletów lotniczych, tanich lotów

eSKY

Serwis eSKY.pl to największy polski serwis oraz czołówka światowa w sprzedaży biletów lotniczych przez internet – tanie loty, porównywarka biletów lotniczych, wyszukiwarka okazji. W ofercie strony także rezerwacja hoteli, wynajem samochodów przez internet.

Porównywarka tanich lotów eSKY.pl w działaniach takich jak reklama w internecie czy pozycjonowanie konkuruje z:

  • FRU.PL
  • Skyscanner
  • Tanie-loty.com.pl
  • Kayak.pl
  • Fly4free
  • Latamy.pl
  • Bluesky.pl

Jak pozycjonować stronę z biletami lotniczymi, jak być wysoko w Google na takie frazy jak tanie loty, bilety lotcznicze?

skupmy się tylko na niestandardowych dla pozycjonowania takich stron, elementach SEO i SEM:

  • wiedza w tematyce tanich lotów, podróżowania samolotem, biletów lotniczych to bardzo dobre pole na systematyczne zdobywanie klienta przez poradniki, porównania czy rankingi w branży lotniczej dla kupujących systematycznie lub sporadycznie bilety lotnicze, np.: „waga bagażu podręcznego LOT”, „tanie loty do Grecji” i wiele innych fraz, które mogą poprzez content marketing zwiększyć sprzedaż na serwisie z biletami lotniczymi
  • dane strukturalne, czyli prezentacja danych w wyszukiwarce w formie „rich snippets”, gdzie wyświetlanie zakresu cen czy oceny przewoźnika, już na poziomie wyszukiwania w Google, może zwiększyć klikalność, przejścia na serwis; poza tym dobre, optymalne wdrożenie danych strukturalnych ułatwi szybsze odświeżanie danych w wyszukiwarce, które w serwisach sprzedaży biletów lotniczych zmieniają się dość szybko
  • dobre indeksowanie w Google (nawigacja, popularne) kombinacji miast odlotu / przylotu wraz z przygotowaniem dobrych opisów, przydatnych dla użytkownika pod względem wiedzy i szybkich porad, czego efektem może być lepsze SEO, dzięki dodatkowym sygnałom social seo jak „time on site” czy „bounce rate”

 

interesuje Ciebie pozycjonowanie sprzedaży biletów lotniczych? zapraszamy do współpracy.

Co mówią o nas klienci?

zobacz wszystkie opinie
“...ekspert w dziedzinie marketingu pozycjonowania i optymalizacji SEO/SEM. W analityce jest dociekliwy, w działaniu jest konsekwentny i ma nietuzinkowe pomysły. Dzięki temu jego klienci mogą uzyskiwać ponadprzeciętne rezultaty i maksymalizację efektów z powierzonych budżetów marketingowych [...] Nasza firma korzysta z jego usług i dzięki temu skutecznie rywalizuje na rynku ze znacznie większymi graczami.”
v-ce prezes zarządu Zaremba Posadzki Sp. z o.o.
Paweł Kresso
v-ce prezes zarządu Zaremba Posadzki Sp. z o.o.