pozycjonowanie fundacji

Jak pozycjonować fundację, konferencję, np. Forum?

Forum.pl to strona internetowa Dolnośląskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego.

Tłumaczymy, jak pozycjonować fundację, konferencję:

strategia SEO opis
Słowa kluczowe Aby strona internetowa z wydarzeniem była łatwo zlokalizowana przez osoby zainteresowane, należy używać odpowiednich słów kluczowych związanych z tematyką wydarzenia, a jeśli fundacja działa w sektorze finansowym, to możesz wykorzystać słowa kluczowe takie jak: finanse, inwestowanie, bankowość, rynek kapitałowy itp. W przypadku Dolnośląskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego, można myśleć o słowach kluczowych takich jak „fundacja Dolnośląska”, „konferencje gospodarcze”, „wykłady biznesowe”, „fundacje Wrocław”, „spotkania branżowe Dolnośląskie” itp.
Content marketing Regularnie pisz wpisy blogowe na tematy związane z branżą, trendami, nowościami, a także informacje dotyczące nadchodzących spotkań i kongresów. Twórz artykuły eksperckie, wywiady z liderami branży, studia przypadków, przewodniki, poradniki, infografiki, wideo, podcasty o rozwoju.
Lokalne SEO Zarejestruj fundację w narzędziu Google Moja Firma i wypełnij wszystkie niezbędne informacje, takie jak nazwa, adres, numer telefonu, godziny otwarcia, strona internetowa. Upewnij się, że struktura URL strony zawiera lokalne informacje, takie jak nazwa miasta lub regionu. Na przykład: „Forum.pl/wroclaw-spotkania-biznesowe”.
Wykorzystanie mediów społecznościowych Publikuj treści na temat lokalnych inicjatyw, wspieranych projektów i sukcesów w lokalnych mediach społecznościowych i stronach internetowych. Udostępniaj relacje z wcześniejszych wydarzeń, zdjęcia uczestników i wspomnienia z udziału w spotkaniach i kongresach.
Link Building Skontaktuj się z partnerami lub sponsorami Twoich spotkań i kongresów, poproś ich o zamieszczenie linka do strony fundacji na ich stronach internetowych lub w ich sekcji partnerów. Skontaktuj się z lokalnymi mediami, takimi jak portale informacyjne, stacje radiowe czy czasopisma, i zaoferuj współpracę w postaci artykułów czy publikacji na temat nadchodzących wydarzeń wraz z linkami do strony.
Poprawa UX Utwórz przejrzystą i logiczną strukturę strony. Menu powinno być łatwe do zrozumienia, a najważniejsze sekcje strony, takie jak „O nas”, „Wydarzenia”, „Program”, „Zgłoszenia” powinny być łatwo dostępne. Przykładowo, strona fundacji powinna od razu prezentować najbliższe wydarzenia z możliwością zarejestrowania się bez konieczności szukania tej opcji.

Więcej pomysłów? Omówmy razem jak pomóc Twojej organizacji w internecie!

Co mówią o nas klienci?

zobacz wszystkie opinie
“..bardzo dobrze zarządza swoim zespołem. Świetnie rozumie nowe technologie w marketingu internetowym. Potrafi delegować zajęcia i jest nieocenionym praktykiem.”
dr Artur Strzelecki, specjalista SEO/SEM, organizator Festiwal SEO
Strzelecki Artur
Professor at UEK, Digital Marketing Consultant