Rawlplug
Rawlplug to polski producent (z siedzibą we Wrocławiu) technik zamocowań w budownictwie.
Największa konkurencja w sieci dla producenta zamocowań Rawlplug w pracach jak reklama w Google i pozycjonowanie stron, to:
- Koelner
- Zamocowania.pl
- Wkręt-met
- Fisher
- Sukces-zamocowania.pl
- Essve
- e-armet.pl
Jak pozycjonować klienta, którego oferta to specjalistyczny produkt, wysokiej jakości i trwałości? …a jak dodamy, że podobnych ofert u konkurencji jest wiele, a za jakość trzeba zapłacić więcej, jak wyjaśnić i przekonać wtedy klienta?
Odpowiedź na to pytanie to oczywiście edukacja aktualnych klientów oraz wychowywanie przyszłych klientów, managerów czy osób, które decydują o wyborze materiałów, wykonawców w budownictwie. Realizacja tych zadań opiera się na przeglądzie (research) i analizie fraz wiedzowych oraz Q&A, które pojawiają się w sugestiach wyszukiwarki Google, grafie wiedzy (Direct Answers) oraz profesjonalnych narzędziach marketingu internetowego dla specjalistycznych materiałów budowlanych. Kiedy mamy już wyniki analizy fraz, tematów, podaży i popytu treści dla tematyki, którą sprawdzamy, przystępujemy do emisji materiałów w aspekcie zgromadzonych danych oraz oferty strony internetowej klienta, są trzy obszary emisji w internecie:
1. serwis klienta, w postaci blogu, działu z wiedzą i poradnikami, który przeplata się z treścią ofert, wzmacniając całość pod kątem sprzedaży, uzupełnienia merytorycznego oferty, UX …oraz pozycjonowania
2. serwisy tematyczne, które także przyciągają potencjalnych klientów w kontekście całej branży budowlanej, a artykuły na nich mogą wzmocnić widoczność w wyszukiwarce Google
3. marketing w social media, na forach, facebooku wykonywany przez osoby znające temat, a najlepiej przez amplifier-ów – osoby znające praktycznie i/lub specjalistycznie temat z umiejętnościami wypowiedzi, dobrego wyjaśnienia i pomocy internautom, całość wspierana monitorowaniem wypowiedzi, potrzeb i pytań użytkowników w sieci w kontekście oferty naszego klienta
…czekamy na Twoje pytania!