pozycjonowanie zamocowań

Rawlplug

Rawlplug to polski producent (z siedzibą we Wrocławiu) technik zamocowań w budownictwie.

Największa konkurencja w sieci dla producenta zamocowań Rawlplug w pracach jak reklama w Google i pozycjonowanie stron, to:

  • Koelner
  • Zamocowania.pl
  • Wkręt-met
  • Fisher
  • Sukces-zamocowania.pl
  • Essve
  • e-armet.pl

Jak pozycjonować klienta, którego oferta to specjalistyczny produkt, wysokiej jakości i trwałości? …a jak dodamy, że podobnych ofert u konkurencji jest wiele, a za jakość trzeba zapłacić więcej, jak wyjaśnić i przekonać wtedy klienta?

 

Odpowiedź na to pytanie to oczywiście edukacja aktualnych klientów oraz wychowywanie przyszłych klientów, managerów czy osób, które decydują o wyborze materiałów, wykonawców w budownictwie. Realizacja tych zadań opiera się na przeglądzie (research) i analizie fraz wiedzowych oraz Q&A, które pojawiają się w sugestiach wyszukiwarki Google, grafie wiedzy (Direct Answers) oraz profesjonalnych narzędziach marketingu internetowego dla specjalistycznych materiałów budowlanych. Kiedy mamy już wyniki analizy fraz, tematów, podaży i popytu treści dla tematyki, którą sprawdzamy, przystępujemy do emisji materiałów w aspekcie zgromadzonych danych oraz oferty strony internetowej klienta, są trzy obszary emisji w internecie:

 

1. serwis klienta, w postaci blogu, działu z wiedzą i poradnikami, który przeplata się z treścią ofert, wzmacniając całość pod kątem sprzedaży, uzupełnienia merytorycznego oferty, UX …oraz pozycjonowania

2. serwisy tematyczne, które także przyciągają potencjalnych klientów w kontekście całej branży budowlanej, a artykuły na nich mogą wzmocnić widoczność w wyszukiwarce Google

3. marketing w social media, na forach, facebooku wykonywany przez osoby znające temat, a najlepiej przez amplifier-ów – osoby znające praktycznie i/lub specjalistycznie temat z umiejętnościami wypowiedzi, dobrego wyjaśnienia i pomocy internautom, całość wspierana monitorowaniem wypowiedzi, potrzeb i pytań użytkowników w sieci w kontekście oferty naszego klienta

 

…czekamy na Twoje pytania!

Co mówią o nas klienci?

zobacz wszystkie opinie
"Mieliśmy problem z pomysłem na stronę naszego Centrum. Dzięki współpracy z Bizzit problem został szybko i sprawnie rozwiązany. Strona jest nowoczesna i oparta na nowoczesnych zasadach pozycjonowania. Zawsze chętnie polecę współpracę z Bizzit."
Prof. dr hab. n. med. Jarosław Barski
Jarosław Barski
Prof. dr hab. n. med., Kierownik Centrum Medycyny Doświadczalnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego