blog o marketingu internetowym

storytelling

Storytelling, czyli jak robić marketing opowiadając historie?

Co to jest storytelling? Storytelling to technika marketingowa polegająca na opowiadaniu angażujących historii w celu przyciągnięcia uwagi odbiorców i budowania…
czytaj artykuł
usability sprzętu narciarskiego na sacharze

7 błędów usability, przez które sklep internetowy traci klientów

1. Nieintuicyjna nawigacja Jeśli użytkownicy mają problem z odnalezieniem interesujących ich produktów lub informacji na Twojej stronie, prawdopodobnie szybko zrezygnują…
czytaj artykuł
test A B na przykładzie napojów

7 testów A/B, które warto zastosować dla Twojej strony www

1. test nagłówka strony Nagłówek to jeden z pierwszych elementów, który widzi użytkownik po wejściu na stronę. Warto przetestować różne…
czytaj artykuł
opuszczony koszyk w sklepie

Jak odzyskać klienta, który porzucił koszyk lub opuścił stronę?

Zrozumienie powodów porzucenia koszyka, opuszczenia strony Pierwszym krokiem do odzyskania klienta, który porzucił koszyk, jest zrozumienie przyczyn tego zachowania. Mogą…
czytaj artykuł
skuteczny opis produktu wciągający oglądającego

Jak tworzyć skuteczne opisy produktów w sklepie internetowym?

Zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów Tworzenie skutecznych opisów produktów zaczyna się od zrozumienia potrzeb i oczekiwań Twoich klientów. Przeprowadź badania,…
czytaj artykuł
klient sklepu internetowego kupujący przez smartfona

Jak pozyskać klienta przez internet, który używa smartfona?

Optymalizacja strony pod kątem urządzeń mobilnych Aby skutecznie pozyskać klientów korzystających ze smartfonów, najpierw należy zadbać o to, aby strona…
czytaj artykuł
marketing automation jako roboty w sklepie odzieżowym

Co daje automatyzacja w marketingu? Wady i zalety Marketing Automation

Automatyzacja w marketingu polega na wykorzystaniu oprogramowania do automatyzowania powtarzalnych zadań marketingowych. Dzięki temu marketerzy mogą skupić się na bardziej…
czytaj artykuł
real-time marketing w szale czasu

Co to jest real-time marketing i co zrobić aby działał?

Co to jest real-time marketing? Real-time marketing (RTM) to strategia marketingowa, która polega na reagowaniu na bieżące wydarzenia, trendy i…
czytaj artykuł
atrakcyjny content marketing

Jakie cele ma content marketing w sklepie internetowym?

Zwiększenie konwersji Content marketing może znacząco przyczynić się do zwiększenia konwersji w sklepie internetowym. Tworząc wartościowe i angażujące treści, możesz…
czytaj artykuł
hashtagi na imprezie

Do czego przydają się hashtagi? historia i praktyczne przykłady użycia hashtagów

Historia hashtagów Hashtagi, oznaczone symbolem #, po raz pierwszy pojawiły się na Twitterze w 2007 roku. To Chris Messina, były…
czytaj artykuł
przeciekający sklep internetowy

Błędy sklepu internetowego, które odstraszą potencjalnego klienta

Brak zdjęć Brak zdjęć produktów to jeden z najczęstszych błędów, które mogą zniechęcić potencjalnych klientów do zakupu. Klienci chcą zobaczyć,…
czytaj artykuł
zaawansowane techniki seo

Zaawansowane techniki SEO: wyszukiwarki głosowe, AI w SEO

SEO (Search Engine Optimization) nieustannie ewoluuje, a aby pozostać konkurencyjnym, trzeba być na bieżąco z najnowszymi technikami i trendami. W…
czytaj artykuł
linkbuilding w wykonaniu cowboja

Link building w 2024 roku: najnowsze strategie zdobywania wartościowych linków

Link building ewoluuje wraz ze zmianami algorytmów wyszukiwarek. W 2024 roku skuteczne zdobywanie wartościowych linków wymaga innowacyjnych podejść, unikania pułapek…
czytaj artykuł
udane lądowanie

Case study SEO: przykłady udanych kampanii pozycjonowania stron

Wprowadzenie SEO (Search Engine Optimization) to skomplikowany proces, który wymaga przemyślanych strategii i ciągłego doskonalenia. W tym artykule przedstawimy kilka…
czytaj artykuł
duplikacja treści

Wpływ duplikacji treści na pozycjonowanie strony

Co to jest duplikacja treści? Duplikacja treści występuje, gdy identyczne lub bardzo podobne treści pojawiają się na więcej niż jednej…
czytaj artykuł
dostęp do Wordpress

Jak dać dostęp do CMS WordPress?

Dostęp do CMS WordPress może być kluczowy dla współpracy z zespołem lub partnerami, którzy potrzebują zarządzać treścią, aktualizować wtyczki lub…
czytaj artykuł
dostęp do GMC

Jak dać dostęp do konta Google Merchant Center?

Google Merchant Center to narzędzie, które pozwala sprzedawcom przesyłać dane o swoich produktach do Google i udostępniać je w wynikach…
czytaj artykuł
dostęp do GTM

Jak dać dostęp do konta Google Tag Manager?

Google Tag Manager (GTM) to narzędzie umożliwiające łatwe zarządzanie i wdrażanie tagów na stronie internetowej bez potrzeby modyfikowania kodu. W…
czytaj artykuł
dostęp do GSC

Jak dać dostęp do konta Google Search Console?

Google Search Console (GSC) to nieocenione narzędzie dla właścicieli stron internetowych, umożliwiające monitorowanie i optymalizację widoczności strony w wynikach wyszukiwania…
czytaj artykuł
dostęp do Google Analytics

Jak dać dostęp do konta Google Analytics?

Google Analytics to potężne narzędzie do monitorowania i analizowania ruchu na stronie internetowej. Współpraca z zespołem lub specjalistami SEO często…
czytaj artykuł