Google Analytics 4.0 zastępuje Universal Analytics – Bez obaw, nasi klienci są pod opieką!
- 18 kwietnia 2023
- aktualności, pozycjonowanie stron
W ostatnich tygodniach wiele osób otrzymało wiadomości e-mail dotyczące zmian w Google Analytics, a mianowicie wprowadzenia Google Analytics 4.0 (GA4) i wycofania Universal Analytics (UA). W tym artykule wyjaśnimy, na czym polegają te zmiany, jak wpłyną na Twoją stronę internetową oraz uspokoimy naszych klientów, że nie muszą martwić się o żadne aspekty techniczne migracji – jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Czym jest Google Analytics 4.0?
Google Analytics 4.0 to nowa wersja popularnego narzędzia do analizy ruchu na stronach internetowych. GA4 wprowadza szereg nowych funkcji oraz ulepszeń w porównaniu do poprzedniej wersji, Universal Analytics. Google stworzyło GA4 z myślą o przyszłości, dostosowując się do zmieniających się potrzeb użytkowników oraz rosnących wymagań dotyczących prywatności danych.
Główne zmiany i korzyści GA4
- Centrum danych klienta: GA4 umożliwia łączenie danych z różnych źródeł, takich jak strony internetowe, aplikacje mobilne czy CRM, co pozwala na lepsze zrozumienie zachowań użytkowników i ich potrzeb.
- Lepsze raporty: Nowe raporty analityczne są bardziej szczegółowe i elastyczne, umożliwiając lepsze śledzenie konwersji i optymalizację kampanii.
- Modelowanie danych: GA4 pozwala na modelowanie danych w celu zastąpienia brakujących informacji związanych z ochroną prywatności, co pozwoli na lepsze analizy i prognozy.
- Priorytet na prywatność: GA4 jest zgodne z przepisami o ochronie danych, takimi jak RODO czy CCPA, co pozwoli firmom świadczyć usługi zgodnie z obowiązującymi regulacjami.
Migracja Universal Analytics => GA4 dla naszych klientów
Drodzy klienci, chcielibyśmy Was uspokoić – jeśli korzystacie z naszych usług, nie musicie się martwić o techniczne aspekty migracji z Universal Analytics na Google Analytics 4.0. Jesteśmy tu, aby zadbać o wszystko! Zajmujemy się procesem migracji, dbając o prawidłowe ustawienie konta GA4 oraz integrację z istniejącą stroną internetową.
Ponadto, prosimy, nie dajcie się zwieść spam-emailem od nieznanych agencji, które próbują wywołać panikę i straszą konsekwencjami związanymi z tymi zmianami. Jako nasi klienci, macie pewność, że jesteście pod opieką naszego analityka, oraz, że systematycznie wdrażamy migracje rozmawiając na bieżąco z klientami, nikt nie zostanie pominięty a po akceptacji prac związanych z migracją, zdążymy w terminach wyznaczonych przez firmę Google.
artykuły, poradniki
w tym dziale postaramy się przybliżyć wiedzę marketingu internetowego na każdym poziomie, prosto i praktycznie.
pytania?
jeżeli zainteresował Ciebie artykuł, poradnik, zapraszamy do kontaktu z nami - omówimy temat, znajdziemy razem rozwiązania i plan dla Twojej strony www.