kampania reklamowa w google

pozycjonowanie aplikacji w sklepie google play

Pozycjonowanie aplikacji mobilnej w Google Play

Kampanie Reklamowe w Google Ads Efektywne wykorzystanie Google Ads do prowadzenia ruchu bezpośrednio do strony aplikacji w Google Play. Targetowanie…
czytaj dalej
narzędzia internetowe jak armia

Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce Google – jakie narzędzia daje nam Google?

Google Ads Google Ads to podstawowe narzędzie reklamowe oferowane przez Google. Umożliwia tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w wynikach wyszukiwania…
czytaj dalej
Google Consent Mode v2

Jak skutecznie wdrożyć na stronie Google Consent Mode v2 ?

Google Consent Mode v2 stanowi wręcz obowiązkowe narzędzie dla właścicieli stron internetowych, którzy pragną skutecznie zarządzać zgodami na pliki cookies,…
czytaj dalej
SEO wspiera, wpływa na reklamy Google Ads

Czy pozycjonowanie SEO wpływa na reklamy Google Ads?

Dlatego też, warto integrować działania SEO z kampaniami reklamowymi w Google Ads, aby osiągać lepsze wyniki i zwiększać zwrot z…
czytaj dalej
certyfikowany partner google ads

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google Ads – co to oznacza?

Taki status oznacza, że Partner posiada wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania kampaniami reklamowymi w Google Ads. UWAGA: pod…
czytaj dalej
Tablet z wyszukiwarką Google na ekranie

Czym są reklamy Google? Targetowanie reklam Google Ads

Specjaliści zajmujący się reklamami Google Ads mają możliwość takiego skonfigurowania kampanii reklamowych w Google, aby trafiały one do określonej grupy…
czytaj dalej
konsekwencje braku wdrożenia cookie google consent mode

Co stanie się gdy nie wdrożę Google Consent Mode przy reklamach Google Ads?

Zmniejszenie skuteczności kampanii reklamowych Google Consent Mode umożliwia optymalizację działania kampanii reklamowych w świetle ograniczeń dotyczących gromadzenia danych....Nieprzestrzeganie tych zasad,…
czytaj dalej
komputer i lap[top apple na biurku

Czym jest współczynnik konwersji i jak go zwiększyć?

Malejąca konwersja jest dowodem na to, że kampania reklamowa Google Ads została źle przeprowadzona, przede wszystkim, świadczy to o tym,…
czytaj dalej
reklama na ulicy

Google Ads – zalety reklamy internetowej

Dla osób, które nie mają doświadczenia w prowadzeniu kampanii PPC, dobrym rozwiązaniem może być współpraca z certyfikowanymi specjalistami lub agencjami,…
czytaj dalej
modele rozliczeń np za kliknięcie

CPC, CPM, CPV: modele rozliczeń reklamy internetowej, co warto wiedzieć?

Jest to popularny model stosowany w kampaniach reklamowych Google Ads, Facebook Ads i innych platformach reklamowych. Reklamy CPC są często…
czytaj dalej