reklama google ads

reklama firmy przy autostradzie

Jakie możliwości reklamowe mają firmy? Jak dobrze wybrać odpowiednią reklamę dla firmy?

Google Ads Jeśli jesteś niecierpliwy i nie przekonują cię strategie, przy których trzeba nieco poczekać na wyniki, możesz skorzystać z reklam Google Ads – tutaj efekty są widoczne od razu. Na czym to polega? Są to reklamy PPC („pay per click”, a zatem płaci się za kliknięcie). więcej o reklamy…
czytaj dalej
pozycjoner seowiec w maseczce koronawirus covid

Koronawirus (COVID) a pozycjonowanie stron – jak wpływa na branżę, pracę, sprzedaż, trendy?

Stara się blokować wszelkie reklamy Google Ads związane z pandemią, aby zapobiegać generowaniu zysków, wykorzystując panikę wśród konsumentów. Ponadto w pierwszej kolejności wyświetla reklamy społeczne, wspierając tym samym organizacje rządowe oraz lokalne. więcej o reklama strony w google
czytaj dalej
wyniki wyszukiwania Google Images: marketing a pozycjonowanie

Pozycjonowanie w marketingu a pozycjonowanie stron – relacje, podobieństwa

Mowa tu głównie o reklamie Google Ads w sieci wyszukiwania (Search) oraz na serwisach klientów (Display). Duże znaczenie w kontekście marketingu internetowego ma również SERM, czyli Search Engine Reputation Management. więcej o reklama producenta
czytaj dalej
różnica między seo a seo fantasy

Jakie różnice między SEO a SEM?

PPC to reklama płatna, czyli kupując daną usługę wynik masz prawie natychmiastowy, co najczęściej związane z jest w wykorzystaniem płatnej reklamy w Google Ads. więcej o reklama laboratorium
czytaj dalej