blog

optymalizacja stron z klientem lokalnym

Optymalizacja SEO strony internetowej dla klienta lokalnego – aspekty techniczne on-site

Pozycjonowanie strony internetowej dla klienta lokalnego to proces wymagający nie tylko dobrego podejścia do treści i słów kluczowych, ale także głębokiej analizy i…
czytaj dalej
firmy lokalne na google mapach

Jak skutecznie pozycjonować swoją firmę na Mapach Google?

Obecność i widoczność w Mapach Google jest bezdyskusyjnie podstawą marketingu w sieci dla firm lokalnych. Mapki Google, dzięki integracji z wynikami wyszukiwania, oferują…
czytaj dalej
pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne, czyli SEO dla lokalnych firm i usług

W dzisiejszym cyfrowym świecie, gdzie konkurencja w internecie jest ogromna, pozycjonowanie lokalne (podejście pozycjonowania organicznego) staje się niezbędnym elementem marketingu każdego przedsiębiorstwa, które…
czytaj dalej
aktualizacja silnika wyszukiwarki google

Algorytm Google: aktualizacje algorytmu najpopularniejszej wyszukiwarki

Page Rank to ocena liczbowa danej strony internetowej w skali od 0 do 10 (oraz brak oceny). Dawniej był widoczny dla wszystkich, jako…
czytaj dalej
serp wyszukiwarka google wg AI

Jak wyglądają wyniki (SERP) wyszukiwania Google?

Pozycjonowanie polega na działaniach, które mają sprawić, że na wybrane słowa kluczowe strona będzie jak najwyżej w organicznych wynikach wyszukiwania. A co to…
czytaj dalej
złe dane strukturalne strony

Złe praktyki i błędy związane z danymi strukturalnymi a SEO

W SEO, dane strukturalne odgrywają dużą rolę w poprawie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Jednak niepoprawne wykorzystanie tych danych może prowadzić do negatywnych…
czytaj dalej
pozycjonowanie off-site

Czynniki rankingowe Google off-site, czyli co wpływa na SEO poza samą stroną?

Pozycjonowanie off-site to działania, które wskazują robotom Google, że strona jest wartościowa i użyteczna dla użytkowników, ponieważ jest ona rekomendowana i cytowana (linkbuilding…
czytaj dalej
dane strukturalne seo

Dane strukturalne a pozycjonowanie strony

Pozycjonowanie strony internetowej w dużym stopniu zależy od efektywnego wykorzystania danych strukturalnych. Te elementy w kodzie strony nie tylko ułatwiają zrozumienie jej zawartości…
czytaj dalej
seo short tail

Frazy short tail, czyli dłuższe frazy, które warto pozycjonować bezpośrednio!

W naszej Agencji SEO (Bizzit), używamy określenia „short tail" od kilkunastu lat, długo zanim definicja przyjęła się w "środowisku SEO", zaraz po tym,…
czytaj dalej
frazy long tail w formie zwierząt i seowiec

Znaczenie fraz long tail w pozycjonowaniu strony

Słowa kluczowe związane z oferowanymi produktami i usługami odgrywają znaczącą rolę w SEO. Jednak równie ważne, a czasem nawet bardziej wartościowe, mogą okazać…
czytaj dalej
słowa kluczowe w pozycjonowaniu strony

Słowa kluczowe i ich znaczenie w pozycjonowaniu stron

Słowa kluczowe to fundament efektywnej strategii marketingowej online. Czy to "fryzjer Katowice", "łóżeczko niemowlęce 120x60" czy "jak pozycjonować stronę samemu?", każde z tych…
czytaj dalej
omówienie analizy seo

O co zapytać agencję SEO przed podjęciem współpracy?

W końcu zdecydowałeś się na skorzystanie z usług agencji SEO? Pamiętaj, że przed podjęciem pierwszych działań, warto ustalić kilka szczegółów, odnośnie pozycjonowania. Jest…
czytaj dalej
one page seo

Wyzwania w pozycjonowaniu strony typu one-page

Strony internetowe typu one-page, choć estetyczne i często efektowne, stanowią wyzwanie w kontekście SEO. Ze względu na swoją unikalną strukturę, pozycjonowanie takich stron…
czytaj dalej

Najważniejsze poprawki SXO, które powinieneś wprowadzić na swoją stronę

Jednym z celów, podczas prowadzenia strony internetowej, jest przekonanie do swoich treści nie tylko użytkownika, ale także algorytmów. Interesy te mogą być ciężkie…
czytaj dalej
bezpłatny ruch organiczny

Ruch organiczny: bezpłatne pozyskiwanie odwiedzających stronę internetową

Ruch organiczny, generowany przez wyniki wyszukiwania w przeglądarkach internetowych, jest fundamentem widoczności online. Ten bezpłatny sposób pozyskiwania odwiedzających jest nie tylko ekonomiczny, ale…
czytaj dalej
pozycjonowanie aplikacja w App Store ASO

Pozycjonowanie aplikacji mobilnych w App Store (ASO)

W dynamicznie rozwijającym się świecie aplikacji mobilnych, pozycjonowanie w App Store staje się ważne i ważniejsze. Optymalizacja aplikacji w App Store, znana również…
czytaj dalej
pozycjonowanie aplikacji w sklepie google play

Pozycjonowanie aplikacji mobilnej w Google Play

Pozycjonowanie aplikacji mobilnych w Google Play to zadanie, które wymaga dobrego podejścia i ciągłej optymalizacji. Celem jest zwiększenie widoczności aplikacji w sklepie, co…
czytaj dalej
pozycjonowanie aplikacji mobilnej

Pozycjonowanie aplikacji mobilnych w sklepach z aplikacjami

Pozycjonowanie aplikacji mobilnych to przede wszystkim zwiększanie widoczności aplikacji mobilnej w sklepach takich jak Google Play czy App Store, aby przyciągnąć większą liczbę…
czytaj dalej
audyt strony internetowej

Znaczenie audytu SEO w pozycjonowaniu strony

Konkurencja o pozycję w wyszukiwarkach internetowych jest duża, dlatego audyt SEO stanowi niezbędny element każdej skutecznej strategii pozycjonowania. Dlaczego jednak jest on tak…
czytaj dalej
web core vitals

Core Web Vitals jako drogowskaz optymalizacji SXO (ux+seo)

W obecnych czasach, gdzie internet stał się nieodłączną częścią naszego życia, jakość doświadczeń online ma olbrzymie znaczenie. Google wprowadziło Core Web Vitals, wskaźniki…
czytaj dalej