Strony spółek technologicznych, innowacyjne rozwiązania, jak promować w Google?

W jaki sposób promować w Google spółkę technologiczną? Co trzeba zrobić, aby zyskała wyższą pozycję w wyszukiwarce?

Content marketing

W jaki sposób spółki technologiczne, takie jak Biocervin, mogą się postarać, by zdobyć wyższą pozycję w Google? W przypadku pozycjonowania takich spółek kluczem do sukcesu jest content marketing. Na stronie więc powinny znaleźć się przede wszystkim artykuły przekazujące wiedzę. Można nadać im popularnonaukowy charakter. W ten sposób możemy ugruntować u odwiedzających poczucie obcowania z ekspertami w swojej dziedzinie.

Oczywiście niezbędnym warunkiem jest, aby owe artykuły rzeczywiście napisane były fachowo, prezentowały rzetelne podejście do tematu, podawały fakty. Powinny posiadać wysoką wartość merytoryczną, ale przy tym być napisane zrozumiałym językiem. Zasypanie czytelnika fachową terminologią może nie być najlepszą strategią, jeżeli nie jest konieczne. Jeśli już musimy używać specjalistycznych terminów nieznanych szerszemu gronu, muszą one być w zrozumiały sposób wyjaśnione.

Dobrym pomysłem może być przekazywanie wiedzy w formie artykułów poradnikowych. Dzięki nim czytelnicy będą mogli nie tylko dowiedzieć się o wdrażanych przez firmę innowacyjnych technologiach, ale także poznać ich praktyczne zastosowanie. Wyjaśnijmy im, co zastosowanie tych technologii może zmienić w ich życiu, w jaki sposób wykorzystać je na co dzień.

Jeszcze raz zaznaczmy, że ważne jest to, jaki poziom owe artykuły będą prezentować. Dlaczego to aż tak istotne? Google docenia strony, które publikują wartościowe treści. Wysoki poziom tekstów zrobi też odpowiednie wrażenie na odbiorcach i utrwali wizerunek spółki technologicznej jako instytucji, w której pracują fachowcy w swojej dziedzinie.

Frazy kluczowe

Nie tylko poziom zawartości strony wpływa na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Wpływają na to również frazy wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarce. Dlatego w teksty na stronie powinny być powplatane takie właśnie frazy.

Trzeba jednak zrobić to z zachowaniem umiaru. Frazy muszą być obecne, ale upychanie ich w hurtowych ilościach nie jest dobrą strategią. Po pierwsze dlatego, że jest to keyword stuffing, marketingowa praktyka niekorzystnie oceniana przez Google. Po drugie natomiast można w ten sposób stracić kontakt z odbiorcą. Zbyt dużo fraz kluczowych w tekście, zaburza jego naturalny rytm i brzmienie (zwłaszcza gdy powtarzają się wciąż zbitki tych samych wyrazów). Treść może stać się mniej czytelna.

Optymalizacja strony

Sama strona powinna być odpowiednio przygotowana, jeżeli liczymy na uzyskanie wyższej pozycji wśród wyników w wyszukiwarce. Oczywiście podstawą jest wartościowa treść, ale o tym już mówiliśmy. Strona powinna być oprócz tego dobrze opracowana pod względem UX. Chodzi tu o zadbanie o całokształt wrażeń użytkownika.

Strona musi być czytelna i przejrzysta, a nawigacja prosta do opanowania. Użytkownik powinien poruszać się po stronie z łatwością. Ważną cechą strony jest też responywność – trzeba zadbać, by dobrze się ona wyświetlała na ekranach o różnej rozdzielczości, tak by można było z niej wygodnie korzystać również na urządzeniach mobilnych.

czeka na pierwszą ocenę 🙂
zaufali nam m.in.:
pozycjonowanie porównywarek cen
pozycjonowanie usług budowlanych
pozycjonowanie serwisu ogłoszeniowego
pozycjonowanie serwisu modowego, sklepu z odzieżą

artykuły, poradniki

w tym dziale postaramy się przybliżyć wiedzę marketingu internetowego na każdym poziomie, prosto i praktycznie.

pytania?

jeżeli zainteresował Ciebie artykuł, poradnik, zapraszamy do kontaktu z nami - omówimy temat, znajdziemy razem rozwiązania i plan dla Twojej strony www.

No Comments

    zostaw komentarz